Performancing Metrics

یک سوم استانداردهای ملی در دولت یازدهم تدوین شد | اتاق خبر
کد خبر: 378525
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 23:31
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از تدوین یک سوم استانداردهای ملی در دولت یازدهم خبر داد.

اتاق خبر: نیره پیروزبخت در آیین روز ملی استاندارد در اراک گفت: ٣٠ هزار مورد استاندارد از ابتدای فعالیت این سازمان تاکنون در کشور تدوین شده که ١١ هزار عنوان استاندارد در سه سال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: یک میلیون واحد صنعتی در این مدت توسط این سازمان مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت و ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار سیلندر گاز مایع برای افزایش ایمنی مصرف کنندگان و مردم بازسازی و نوسازی شده است.

پیروزبخت تصریح کرد: این سازمان دستاوردهای زیادی در زمینه ایمن‌سازی ایستگاه‌های سی‌ان‌جی داشته و توانسته با یک سوم اعتبار سال‌های گذشته این اقدام‌ها را انجام دهد.

رئیس سازمان ملی استاندارد، نخستین دستاورد پسابرجام برای سازمان استاندارد ایران را عضویت در مجمع بین‌المللی و تایید صلاحیت جهانی عنوان کرد و گفت: در مرحله نخست، این سازمان به عضویت تایید صلاحیت آسیا و اقیانوسیه درآمده است و هم‌اکنون صلاحیت این سازمان در ٣٢ کشور مورد تایید قرار گرفته و تا یک ماه آینده به ٧٢ کشور افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: سازمان استاندارد ایران در پسابرجام توانسته عضویت در سازمان اوزان و مقیاس را که پس از انقلاب از عضویت آن حذف شده بود به دست آورد و تایید صلاحیت این سازمان در این زمینه در ١٠٠ کشور قابل قبول است.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید