Performancing Metrics

مشخصات و قیمت کراس اوور تویوتا C-HR | اتاق خبر
کد خبر: 378536
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 00:14
سه تیپ برای C-HR در نظر گرفته شده است که عبارتند از تیپ پایه یا آیکون با قیمت ۲۰۹۹۵ پوند، رده میانی یا اکسل با قیمت ۲۳۹۹۵ پوند و تیپ فول یا داینامیک با قیمت ۲۵۴۹۵ پوند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  autoexpress، عرضه کراس اوور تویوتا C-HR از ژانویه سال آینده و با قیمت پایه ۲۰۹۹۵ پوند آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو در نسخه داینامیک مدل هیبریدی به ۲۷۹۹۵ پوند، یعنی به بالاترین حد خود خواهد رسید.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

پلتفرم این مدل جدید با تویوتا پریون ۲۰۱۶ مشترک بوده و همچنین پیشرانه هیبریدی ۱٫۸ لیتری پریوس بر روی C-HR نیز نصب خواهد شد. برای سفارش‌های اروپایی، یک موتور ۱٫۲ لیتری بنزینی توربو با قدرت ۱۱۴ اسب بخار نیز در نظر گرفته شده است که از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک CVT قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

سه تیپ برای C-HR در نظر گرفته شده است که عبارتند از تیپ پایه یا آیکون با قیمت ۲۰۹۹۵ پوند، رده میانی یا اکسل با قیمت ۲۳۹۹۵ پوند و تیپ فول یا داینامیک با قیمت ۲۵۴۹۵ پوند. تجهیزات استاندارد مشترک بین این سه تیپ شامل تهویه مطبوع خودکار دوگانه، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، صفحه نمایش لمسی و دوربین دید عقب می‌شود.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

رده اکسل علاوه براین تجهیزات از صندلی‌های چرمی گرمکن دار، ورود بدون کلید، سنسور پارک، دستیار پارک خودکار و رینگ‌های آلیاژی بزرگتر ۱۸ اینچی بهره‌مند است. و در نهایت در تیپ فول یا داینامیک شاهد امکاناتی مانند هدایت ماهواره‌ای، رنگ بدنه متالیک به همراه سقف مشکی رنگ، رینگ‌های خاص آلیاژی ۱۸ اینچی، چراغ‌های LED و تودوزی سفارشی هستیم.

منبع : اخبار خودرو

94105

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید