Performancing Metrics

سانتافه ۱۰۰۰ اسب بخاری در سما شو | اتاق خبر
کد خبر: 378539
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 00:40
شرکت هیوندای کره دو مدل مسابقه جدید را به فهرست محصولات خود در نمایشگاه سما افزود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend ، این خودرو ساز اشاره‌ای به جزئیات این دو اتوموبیل نکرد اما به نظر می‌رسد می‌توان این دو را به عنوان کانسپت‌های بخش N اسپرت هیوندای در نظر گرفت.

سانتافه 1000 اسب بخاری در سما شو

سانتافه ۱۰۰۰ اسب بخاری در سما شو

هیوندای سانتافست کانسپت

در واقع هیوندای سانتافست محصول همکاری مشترک بین خوردو ساز کره‌ای و تیونر بیسیموتو می‌باشد. آرایش انتقال نیرو در این سانتافه مسابقه‌ای را می‌توان غیرعادی ارزیابی کرد؛ چرا که قدرت موتور فقط به چرخ‌های عقب منتقل خواهد شد.گ

بیسیموتو با طراحی یک کیت سفارشی، موتور ۳٫۸ لیتری V6 هیوندای را به نسخه‌ای تویین توربو با قدرت شگفت‌انگیز ۱۰۴۰ اسب بخار تبدیل کرده است. از آن بهتر اینکه در این اتومبیل از گیربکس ۶ دنده دستی جنسیس استفاده شده است. دیگر تغییرات صورت گرفته روی سانتافست عبارتند از سیستم تعلیق KW، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، تایرهای مسابقه‌ای تویو R888 و کیت مخصوص ترمز.

هیوندای گارنید ولستر کانسپت

دیگر مسئول هیوندای در نمایشگاه سما نسخه‌ای مسابقه‌ای از ولستر با نام گارنید کانسپت می‌باشد. این مدل بر اساس ولستر توربو تولید شده و در ساخت آن شرکت آمریکایی آرک پرفورمنس همکاری داشته است

عمده‌ترین تغییرات انجام شده روی ولستر گارنید، اضافه شدن یک اینتر کولر، سیستم ورودی هوای سرد و اگزوزهای جدید می‌باشد. تیم NEO موتوراسپرت تولید سیستم ترمز و تعلیق جدید و لایتنر موتوراسپرت طراحی کیت بدنه را بر عهده داشته‌اند. این هاچ‌بک تند و تیز بر روی رینگ‌های ۱۹ اینچی سه تکه OTZ سوار شده که تایرهای تویو آنها را در برگرفته‌اند.

در اوایل این ماه هیوندای اعلام کرده بود که با دو کانسپت خاص در نمایشگاه سما شرکت خواهد کردکه شامل نسخه مسابقه‌ای هیوندای النترا و همچنین یک مدل آفرود با طراحی جدید راک استار از سانتافه می‌شد.

 

منبع : اخبار خودرو

94105

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید