Performancing Metrics

علیزاده در انگلستان و همای در آمریکا روی صحنه می‌رود | اتاق خبر
کد خبر: 378587
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 06:39
حسین علیزاده که مدتیست کنسرت های خود را در اروپا و آمریکا با عنوان زخمه دل برگزار می‌کند؛ فردا در شهر لندن روی صحنه خواهد رفت و پرواز همای هم از ۲۲ آبان در ایالت های مختلف آمریکا تور کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، حسین علیزاده که مدتیست کنسرت های خود را در اروپا و آمریکا با عنوان ـزخمه دل» برگزار می‌کند؛ فردا در شهر لندن روی صحنه خواهد رفت و پرواز همای هم از ۲۲ آبان در ایالت های مختلف آمریکا تور کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه؛ حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده تار و سه تار در ادامه تور کنسرت «زخمه دل»، فردا ۳۰ اکتبر برابر با ۹ آبان در شهر لندن روی صحنه می‌رود.

حسین علیزاده به همراه حسین بهروزی‌نیا نوازنده عود، بهنام سامانی نوازنده تنبک و صبا علیزاده نوازنده کمانچه تور موسیقی خود را که شامل بداهه‌نوازی موسیقی اصیل ایرانی است از آمریکا آغاز کرد.

این تور کنسرت موسیقی از نهم سپتامبر و از کارولینای شمالی آغاز و به ترتیب در کلمبوس، سنت لوییس، پیتسبورگ، آتلانتا، هیوستن، بوستون، تاکسن و پس از آن در اروپا از هشتم اکتبر آغاز شده است.

اما از سوی دیگر کنسرتهای همای اواخر آبان در ایالت‌های مختلف آمریکا برگزار خواهد شد.

این خواننده روز ۱۲ نوامبر مصادف با ۲۲ آبان ماه ساعت ۲۰ در ایالت سن متیو در سالن هنرهای صحنه‌ای، ۱۳ نوامبر مصادف با ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۹:۳۰ در ایالت سن دیگو در سالن موزه هنرهای معاصر، ۲۶ نوامبر مصادف با ۶ آذرماه ساعت ۲۰ در ایالت ایروان (کالیفرنیا) سالن تئاتر بارکلی و ۲۷ نوامبر مصادف با ۷ آذرماه ساعت ۱۹ ایالت لس آنجلس سالن قصر تئاتر روی صحنه خواهد رفت.

همای در این کنسرت قطعاتی را مانند بنام یزدان، گمنام، مادر، بی‌کَس، مه‌پاره، در شب گیسوان تو، دیوانه‌تری، گرگِ درون، عیب رندان، من که می‌میرم و سرزمین بی‌کران را اجرا می‌کند. این خواننده همراه با رهبر ارکستر ایتالیایی انریکو جرولا در این کنسرت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

 

دیباچه

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید