Performancing Metrics

اصغر بیچاره بر پرده سینماها | اتاق خبر
کد خبر: 378588
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 06:47
«قبیله من» اولین فیلم غلامرضا آزادی که در آن زنده‌یاد اصغر بیچاره حضور دارد، از روز پنجشنبه ١٣ آبان ماه اکران خود را در سینما سوره اصفهان و در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، این فیلم که سال ١٣٩٠ به تهیه کنندگی فریال بهزاد مقابل دوربین رفته است با وجود حضور در جشنواره‌های مختلف خارجی تا به حال فرصت اکران در داخل کشور را پیدا نکرده بود. 

استفاده از نابازیگران از ویژگی‌های «قبیله من» است که در کنار اصغر بیچاره عکاس فقید سینما به نقش‌آفرینی در این فیلم می‌پردازند. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی مثل یک فیلمه، کوتاه و بلندش فرقی نمی‌کنه، اما برای همه آدم‌ها از یه جایی شروع می‌شه، و یک روز دیگه که اصلا منتظرش نبودیم ناگهان تموم می‌شه، ما مجبوریم به تماشا...

همچنین در آستانه اکران عمومی «قبیله من» از پوسترهای این فیلم رونمایی شد. 

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:تهیه‌کننده: فریال بهزاد/ نویسنده و طراح صحنه و لباس و کارگردان: غلامرضا آزادی/ مدیر فیلمبرداری: پیام آزادی/ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیمین آزادی/ منشی صحنه: ماریا میرنژاد/ مدیر صدا: پرویز آبنار/ تدوین: نیما دبیرزاده/ عکس: ایران انتظام/ فیلمساز پشت‌صحنه: سینا اقبال‌نیک/ طراح گریم: شهرزاد عقیقی/ مدیر تولید: مرحوم ناصر برهان آزاد/ روابط عمومی و تبلیغات: مریم شریعتی/ محصول موسسه سینمایی فانوس خیال.

ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید