Performancing Metrics

منصوریان: بیرانوند نظرش را گفته، زیاد عجیب نیست | اتاق خبر
کد خبر: 378608
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 09:25
از کمیته انضباطی ناامیدیم، دیگر چکشی برخورد نمی‌کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اظهارات روز گذشته بیرانوند گفت: بازیکنان بعضی اوقات درباره مربیان قبلی خود صحبت می‌کنند. او نظر خودش را گفته و مسئله خاصی نیست

علیرضا منصوریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس کرمان در چارچوب جام حذفی گفت: من به خاطر اینکه تیم های لیگ یک و دو در این جام هستند، کار را سخت می دانم. فاصله دو بازی‌مان ۴ روز بیشتر نبوده است.

وی افزود: به درخواست خود ما بازی فردا برگزار می شود ولی متاسفانه با توجه به درگذشت پدر امید ابراهیمی عزیز و ضرب خوردگی وریا غفوری، نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. شاید اگر بازی چند روز دیگر بود وضعیتمان بهتر هم می شد. در کل به امید عزیز تسلیت می گویم و امیدوارم وریا هم سریع‌تر بهبود پیدا کند. ما قطعا تغییراتی فردا به دلیل نزدیکی بازی‌ها خواهیم داشت. از هواداران هم می خواهم که ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما ساختارمان را داریم تغییر می‌دهیم تا ان شاءالله اگر بتوانیم پلی آف آسیا را رد کنیم، فاصله بازی ها چهار روز چهار روز می شود. ما باید از الان به فکر آن روز باشیم تا اگر بازیکنی نبود، مشکلی برایمان پیش نیاید.

او درباره اظهارات بیرانوند گفت: زیاد عجیب نیست این حرف ها و گاها بازیکنان درباره مربیان قبلی خود صحبت می کنند. او نظر خودش را گفته و مسئله خاصی نیست.

منصوریان درباره روند تاکتیکی تیمش گفت: استقلال اصلی به نام ممارست و تلاش دارد. ما جدیت زیادی برای بازیکنان خود می گذاریم. اینکه معجزه ای شود و یک بازیکن همه موقعیت ها را گل کند، امکان ندارد. بازیکن باید تمرکز بیشتری داشته باشد. سعی داریم در تعطیلات پیش رو، تمام شبیه سازی های ممکن برای خط حمله را ایجاد کنیم. تکرار این مسئله می تواند ما را کمک کند. از روند پیشرفت تاکتیکی خود خیلی راضی هستم. در بازی قبل اعتقاد دارم سهل انگاری کردیم. احساس اینکه ما حتما پیروز شده‌ایم را باید در تیمم از بین ببرم. ما در نفت این را اثبات کردیم که از دقیقه ۸۵ تا ۹۵، ۱۱ بازی را بردیم. ما باید به بازیکنان یاد دهیم که تا زمان سوت پایان باید تلاش کنند.

او درباره برخورد احتمالی کمیته انضباطی با اتفاقات اهواز گفت: ما هیچ امیدی به کمیته انضباطی نداریم. در چالش ها علاقه ندارم کارم به آنجا بکشد. ما پارسال هم گزارش لازم را دادیم. کمیته انضباطی چکشی برخورد نمی کند. در قدیم چکشی برخورد می شد ولی الان نه. من به حسن زاده هم گفتم امروز داریم می رویم و به من فحش می دهند و گفت قطعا محکوم می کنیم. از آن زمان من چندبار فحش خورده‌ام. واقعا امیدی به کمیته انضباطی نیست. اگر لازم بود، می شد به اهواز نروم چون ساختار ما کار می کند ولی رفتم چون دوستان لر و عرب زیادی در اهواز داریم. در کل ما از کمیته انضباطی ناامیدیم.

منصوریان درباره مشکلات دفاعی تیمش گفت: ما باید حرفه ای تر برخورد کنیم. قطعا با تمرین و تلاش بیشتر باید بهتر شویم و اشتباهات خود را تکرار نکنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید