Performancing Metrics

تجهیزات الکترونیکی اشتباه‌های داوری را به صفر نمی‌رساند | اتاق خبر
کد خبر: 378649
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 13:34
کامرانی‌فر:
رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بهترین تجهیزات الکترونیک برای داوران خریداری شده، از کاربرد آنها در لیگ‌های فوتسال و فوتبال ساحلی خبر داد.

کمک‌داور

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن کامرانی‌فر در نشست خبری رونمایی از تجهیزات الکترونیکی داوری بیان کرد: خوشحالم که در لیگ برتر فوتبال ۱۷ تیم داریم. تیم اول داوران هستند که خوشبختانه حمایت‌های خوبی از آنها شده و ارتباط مناسبی بین فدراسیون فوتبال و اسپانسرها به وجود آمده و اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. این اتفاقات زمانی افتاد که بازی‌های مهم داخلی را به داوران ایرانی سپردیم و نتیجه‌اش این شد که داوران‌ ما رقابت‌های مهم جهانی را قضاوت کردند.

وی افزود: سیستم‌هایی که امروز رونمایی کردیم اشتباهات داوری را به صفر نمی‌رساند اما به ارتباط بهتر داوران کمک می‌کند. تمام تلاشمان این است تا همه این کوشش‌ها در منطق خوب داوران در زمین منتهی شود. این سیستم‌ها دقیقا مشابه سیستم‌هایی است که در جام جهانی استفاده می‌شود. از کسانی که بهترین نمونه‌ها را برای داوران ایرانی خریداری کردند تشکر می‌کنم. ما سعی می‌کنیم از این تجهیزات در مسابقات مهم لیگ برتر فوتبال، لیگ دسته یک و سایر مسابقات استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید