Performancing Metrics

شاسی بلندهای i5 بی‌ام‌و 2021 وارد می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 378783
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 01:47
با وجود اینکه در اول راه ساخت چنین خودروهایی هستیم اما تا کنون سفارش تولید 100 هزار دستگاه از این خودرو را ثبت کرده‌ایم

به گزارش اتاق خبر به نقل از "اتوکار"، هارالد کروگر مدیر هیئت اجرایی بی‌ام‌و AG در اوایل سال جاری در این خصوص گفت که نسل جدید بی‌ام‌و I که بعدها لقب "I next" را به خود گرفت تا سال 2021 ساخته خواهند شد. او نسخه جدید را مدل جدید خلاقیت و نوآوری نامید.

شاسی بلندهای i5 بی‌ام‌و 2021 وارد می‌شوند

اینک کارشناسان و منابع آگاه پیشنهاد کردند که بی ام‌و مدل‌های آتی "نکست" را روی شاسی‌بلندها ارائه دهد. دلیل این پیشنهاد محبوبیت روزافزون SUV ها و کسب سود کلان نسبت به هاچ بک‌ها و سدان‌هاست. به علاوه، به کار بردن باتری روی چنین خودروهایی آسان‌تر بوده و از ظرفیت فضای درونی خودرو نمی‌کاهد.

 مدیر بخش فروش و بازاریابی بی‌ام‌و در این خصوص گفت: این گروه خودروسازی در انتظار سال 2021 است تا بتواند خط تولید متمایزی را برای خودروهای الکتریکی راه‌اندازی کند. این خط تولید جدا مزایای زیادی را برای داشتن موتورهای جدید، باتری‌های تقویت شده و خودران‌ها ایجاد خواهد کرد.

وی در این باره افزود: با وجود اینکه در اول راه ساخت چنین خودروهایی هستیم اما تا کنون سفارش تولید 100 هزار دستگاه از این خودرو را ثبت کرده‌ایم. این درست مانند فرصتی که برای سری M بی‌ام‌و رخ دارد. ساخت و مونتاژ خودروهای سری i کاملا زمانبر است.

به گفته این مدیر ارشد بی‌ام‌و، خودروهای الکتریکی در حال ظهور هستند و علاقه مردم به داشتن چنین خودروهایی اعتماد به نفس ما در ساختن آنها را افزایش می‌دهد. در حال حاضر آمار نشان می‌دهد که 80 درصد مشتریان یا علاقه‌مندان سری i از مشتریان قدیم و همیشگی این شرکت نیستند.

وی تشریح کرد: از ساخت مدل های i3 و i8 درس‌های زیادی در زمینه خودروهای الکتریکی و مستقل آموختیم. زیبایی این خودروها در این است که صلاحیت ما را برای ساخت فناوری‌های سبک و موتورهای الکتریکی بالا می‌برد. این موضوع اعتبار خودروسازان را برای بین مردم و رقبا بالا می‌برد. استفاده از فیبر کربن نیز در ساختار خودروهای جدید محتمل است.

از اکنون تا سال 2021مدل رودستر i8 از راه می‌رسد. سال 2018 زمان این خودرو اعلام شده است.

94105

منبع: عصرایران

نظرات
ADS
ADS
پربازدید