Performancing Metrics

چیزی برای قهرمان شدن در اروپا کم نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 378830
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 08:31
بوفون:
دروازه‌بان یوونتوس معتقد است آن‌ها چیزی برای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان، کم ندارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یوونتوس چهارشنبه شب باید در اولین دیدار دور برگشت خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار لیون فرانسه برود. در صورتی که تیم ایتالیایی بتواند این بازی را با برد به پایان برساند، صعودش را به مرحله بعدی این رقابت‌ها قطعی خواهد کرد.

جانلوییجی بوفون درباره اهمیت این جام برای بیانکونری گفت: مدت‌هاست در سطح اول اروپا هستیم و برای اینکه این مساله را ثابت کنیم، باید امسال به قهرمانی برسیم. آرزوی من قهرمانی در لیگ قهرمانان است. از وقتی که گونسالو ایگواین به تیم پیوسته، قدرت هجومی ما دو چندان شده است. قوی‌تر شدیم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردیم. با این ترکیب به چیزی جز قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر نمی‌کنیم اما نباید فراموش کنیم این قهرمانی ذهنیت قوی هم  می‌خواهد و ما باید این موضوع را در طول ۹۰ دقیقه مسابقه نشان بدهیم تا بتوانیم شانس قهرمانی در اروپا داشته باشیم.

بوفون در پایان گفت:‌ اگر از همین الان به فکر یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشیم، به فینال هم نمی‌رسیم. در لیگ قهرمانان تیم‌های قدرتمندی چون بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا رقیبان جدی ما هستند. معتقدم چیزی از آن‌ها کم نداریم. همه روی ما به عنوان مدعی قهرمانی فکر می‌کنند. از نظر ثبات مربی هم شرایط خوبی داریم و چند سالی هست که با ماسیمیلیانو آلگری در مسیر درستی قرار گرفتیم و به خوبی کار می‌کنیم. در حال حاضر فقط باید به صعود از گروه‌مان فکر کنیم. نباید لیون را دست‌کم بگیریم. بعد از آن اگر بتوانیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم، خیلی خوب خواهد شد.

یوونتوس این هفته توانسته با برتری دو بر یک برابر ناپولی، صدر جدول خود در فوتبال ایتالیا را تثبیت کند و باید حالا برای قطعی کردن صعود از گروه، چهارشنبه به دیدار لیون فرانسه برود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید