Performancing Metrics

خارج کردن تیم از وضعیت موجود، تلاش مضاعفی را می‌طلبد | اتاق خبر
کد خبر: 378842
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 10:07
سرمربی استقلال اهواز:
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز با درخواست از مسوولان استان جهت کمک برای رساندن این تیم به جایگاه واقعی‌اش، گفت: خارج کردن استقلال اهواز از این وضعیت، تلاش مضاعف و همدلی گروهی را می‌طلبد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر میرزاییان درباره پذیرفتن هدایت این تیم، اظهار کرد: قبل از این که به چیز دیگری فکر کنم به اسم استقلال اهواز فکر کردم. استقلال اهواز یک تیم قدیمی و دارای یک اسم بزرگ است. وقتی اسم بزرگ هم کنار افراد قرار می‌گیرد، دیگر بحث افراد مهم نیست، بلکه بحث اسم استقلال اهواز مهم است که مردم با آن زندگی می‌کنند و خاطرات بسیاری از آن دارند. همین باعث می‌شود که من یا هر سرمربی دیگری بنا به دلایلی که گفتم، در چنین شرایطی بیاییم و کار کنیم.

وی افزود:‌ کار سخت است و کار سخت را هم آدم سرسخت انجام می دهد؛ من پیش از این نیز در تیم های دیگری مانند چوکای تالش هم کار کرده ام و در آن تیم ها نیز شرایط سخت بوده است. به هر حال خدا هم چیزی در من قرار داده که در شرایط سخت بتوانم با سرسختی و ممارست کار کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در هر صورت در چنین شرایطی کار می کنم و سخت‌کوشی‌ام را نیز در کارم لحاظ خواهم کردم و این که چقدر می توانیم موفق باشیم، دست خداست و مهم تر این که همه باید کمک کنند. فوتبال یک ورزش گروهی است و یک نفر نمی تواند اثرگذار باشد. یک نفر به عنوان لیدر پیش می‌رود و دیگرانی هم که در این مسیر قرار می گیرند، مهم هستند. به هر حال مهم نیست که ما به چه فکر می کنیم، بلکه مهم این است که چقدر می توانیم اثرگذار باشیم.

وی بیان کرد: حضور ما آدم ها مهم نیست، بلکه تاثیرمان مهم است و امیدوارم شرمنده مردم نشویم و تاثیرات مثبت روی این تیم بگذاریم تا استقلال اهواز را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم. ما وارث یک پیراهن و یک سری مربیان بزرگ هستیم و باید بتوانیم میراث‌دار خوبی باشیم و از این میراث نیز مراقبت کنیم و در نهایت شرایط استقلال اهواز را بهبود ببخشیم. زمانی که وارد اهواز شدم، توکل من به خدا بود و معامله با خداوند هم هیچ ضرری ندارد.

میرزاییان در ادامه عنوان کرد: با توجه به شرایطی که در بازیکنان استقلال اهواز می بینم، نفرات مان بسیار زحمت کش، با ایمان، با اعتقاد، صبور و مظلوم هستند و همین باعث می‌شود تا شرایط استقلال بهتر شود و امیدوارم با حمایت مردم و تلاش بازیکنانم بتوانیم این تیم را به جایگاه خودش برگردانیم.

وی افزود: جایگاه استقلال اهواز این نیست و وقتی جدول را نگاه می‌کنیم، افسوس می‌خوریم. البته افسوس فایده‌ای ندارد و باید آستین‌ها را بالا بزنیم و تلاش مان را دو برابر کنیم. تاکنون نیز تلاش شده ولی کافی نبوده است و به نظرم خارج کردن استقلال اهواز از این وضعیت، تلاش مضاعف و همدلی گروهی را می طلبد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا این تیم از نظر بازیکن تقویت خواهد شد؟ گفت: به هر حال ‌هر تیمی که در چنین جایگاهی قرار دارد، قطعا اشکالاتی داشته و تیم ما نیز خالی از اشکال نبوده است. ما هم سعی می کنیم در ابتدا از همین ظرفیت ها استفاده کنیم، چرا که ظرفیت های این استان بسیار بالا است ولی آن چه علیه ما است، زمان است و در مدت زمان کم، با حداقل ها باید بتوانیم حداکثر ها را به وجود آوریم. امیدوارم زمان به ما این اجازه را بدهد تا شرایط مان بهتر شود.

وی ادامه داد: تیم ما بسیار جوان، با انگیزه و دارای پتانسیل خیلی خوبی است و امیدوارم با کمک تمام مردم، از ظرفیت‌ها استفاده کنیم. به نظرم فوتبالست ها نباید از بین بروند و نباید کارخانه بازیکن سازی خوزستان متوقف شود و اگر این کارخانه متوقف نشود، قطعا اثرات آن را تیم‌ملی و تیم های پایتخت نشین هم خواهند برد.

میرزاییان بیان کرد: ‌خواهش من این است که مسوولان استان کمک کنند تا استقلال اهواز به جایگاه واقعی اش برگردد. این بازیکنان با حداقل ها کار می کنند و امیدوارم شرایط بهتری پیدا کنند. در این تیم مربیانی مانند تهامی، فرزانه و بختیاری زاده هم کار کرده اند که از آن ها تشکر می کنم و اکنون هم مهم نیست که چه کسی کار می کند، چرا که اسم استقلال اهواز از تمام ما بزرگ تر است و باید برای آن ارزش قائل باشیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید