Performancing Metrics

تفاوت اندکی با بارسلونای گواردیولا داریم | اتاق خبر
کد خبر: 378844
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 10:25
مسی:
مهاجم بارسلونا معتقد است تیمش از زمان رفتن گواردیولا تغییرات اندکی داشته است.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل ازایسنا، منچسترسیتی فردا (سه‌شنبه) در اتحاد میزبان بارسلونا است تا شکست سنگین بازی رفت را جبران کند. در صورتی که شاگردان پپ گواردیولا نتوانند بازی فردا شب را با برد به پایان برسانند، کارشان برای صعود به مشکل خواهد خورد.

لیونل مسی در گفت‌وگو با روزنامه‌ دیلی میرور، درباره تقابل با منچسترسیتی و سرخیو آگوئرو، به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره تفاوت بارسلونای فعلی با بارسلونا زمان گواردیولا گفت‌: تیم ما تغییر زیادی نکرده است. سبک بازی ما تقریبا همان سبکی است که در زمان گواردیولا داشت. فکر می‌کنم یکی از معدود تیم‌های جهان به شمار می‌رود که دارای چنین سبکی است. طبیعی است که هر مربی هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرد، ایده‌هایش را نیز به تیم می آورد. پس طبیعی است که تغییر جزئی نسبت به زمان گواردیولا داشته باشیم اما خیلی تفاوت نکردیم. سرعت حملات تیم زیاد شده است و بیشتر از ضد حملات استفاده می‌کنیم. چیزی که در زمان گواردیولا کم بود.

مسی در پاسخ به این سوال که بهترین بازی و بهترین گلش برای آبی‌ اناری‌ها چه بود نیز گفت‌: بعضی از بازی‌ها بود که فوق‌العاده‌ بودیم و حریف هیچ شانسی نداشت. فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۹ در رم برابر منچستریونایتد بهترین بازی بود که در بارسلونا حضور داشتم. جایی که حریف هیچ شانسی برای برد نداشت و گل‌هایم به یونایتد در آن بازی، بهترین گل‌هایم در بارسلونا بود. گلزنی در فینال را همیشه دوست دارم. حس فوق‌العاده‌ای است که توصیف آن از کارهای سخت دنیاست. فقط باید از این لحظات لذت برد.

فوق ستاره بارسلونا درباره تقابل با دوست و هم تیمی‌اش در تیم‌ ‌ملی آرژانتین یعنی سرخیو آگوئرو در دیدار با منچسترسیتی هم گفت‌: سرخیو پسر بسیار خوب و دوست داشتنی است. او به عنوان یک انسان و به عنوان یک مهاجم فوق‌العاده‌ است؛ درست مثل لوییس سوارس. هر دو می توانند سرنوشت‌ساز بوده و تفاوت‌ها را رقم بزنند. با آگوئرو در تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین روزهای خوبی داشتم و خیلی خوب می دانم که چه مهاجم خطرناکی است.

مسی درباره تیم فعلی منچسترسیتی و پروژه‌ ای که این تیم انگلیسی داشته است هم اظهار کرد: سیتی تیم خیلی خوبی است. هر وقت که مقابل آنها بازی کردیم، به زحمت افتادیم. آنها با گواردیولا پیشرفت خواهند کرد. ابتدای راه هستند و قطعا بهتر خواهند شد.

مهاجم بارسلونا در پایان درباره رفاقت او و سوارس و نیمار هم عنوان کرد: در باشگاه ما هیچ بازیکن مغرور و خودخواهی نیست. همه در خدمت تیم هستیم و تلاش می‌کنیم از بازی در کنار هم لذت ببریم. وقتی من گل می‌زنم و یا نیمار و یا سوارس، همه خوشحال می‌شوند چراکه رابطه خوبی در بین ما حکمفرماست.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید