Performancing Metrics

رشد ۳۰ درصدی اشتغال در واحدهای خصوصی شده | اتاق خبر
کد خبر: 378886
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 12:51
رئیس سازمان خصوصی سازی از رشد ۳۰ درصدی بکارگیری نیروی انسانی در واحدهای خصوصی سازی شده خبر داد و گفت: دولت باید تکلیف قیمت های تکلیفی را مشخص کند.

اتاق خبر: میرعلی اشرف پوری حسینی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بانک، بورس و بیمه با بیان اینکه از پیشرفت خصوصی سازی ها راضی نیستیم، گفت: اکنون نوبت به آن رسیده که دولت تکلیف یارانه ها و قیمت های تکلیفی را مشخص کرده و اقتصاد را به سمت خروج از قیمت های تکلیفی حرکت دهد البته این حرکت کوچکی نیست و می‌تواند دولت را با چالش های عمیق اجتماعی روبرو کند.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: در برخی عرصه ها مواجه با برخی مقاومت ها هستیم که تا حدودی طبیعی است اما باید توجه داشت که در برخی ادوار در حق خصوصی سازی اجحاف شده و به تازگی نیز مطرح گردیده که خصوصی سازی ها موجب بیکاری شده است در حالی که همین اظهار نظر شیرینی خصوصی سازی را تلخ کرده است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۹۴ چیزی حدود ۳۰ درصد رشد بکارگیری نیروی انسانی در واحدهای خصوصی سازی شده مشاهده شد اما با همه وجود ناملایمات اقتصادی تلاش شده تا بخش خصوصی توجه بیشتری به نیروی انسانی داشته باشد و واحدهایی که انباشت بدهی داشتند را اداره کنند.

به گفته پوری حسینی با روی کار آمدن بخش خصوصی اهل و دلسوز، می توان اقتصاد کشور را از آسیب ها و عیوبی که بر آن مترتب است پاکسازی کرد.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید