Performancing Metrics

مطالبات گندم کاران آذربایجان شرقی به صورت کامل پرداخت شد | اتاق خبر
کد خبر: 378943
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 11:16
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تمام مطالبات گندم کارانی که براساس قانون خرید تضمینی گندم خود را به دولت تحویل داده اند، به حساب آنها واریز شد.

اتاق خبر: کریم مهری سه شنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه امسال گندم خریداری شده در آذربایجان شرقی از کشاورزان در مقایسه با سال قبل 63 درصد رشد داشته است، گفت: علاوه بر خودکفایی کشورمان در تولید گندم، برنامه صادرات گندم مازاد بر نیاز داخلی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی با تقدیر از همه دستگاه های اقتصادی ذی ربط دولت که نسبت به تامین و تجهیز منابع مالی اقدام کرده اند، از صبوری کشاورزان بابت دیرکرد پرداخت مطالباتشان تشکر  و تصریح کرد: تمام مطالبات گندم کارانی که براساس قانون خرید تضمینی گندم خود را به دولت تحویل داده اند، به حساب آنها واریز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی کل بهای گندم خریداری شده در استان را  در حدود هفت هزار و 620 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان خرید گندم در سطح استان در سالجاری نزدیک به 597 هزار تن بوده و این در صورتی است که در سال گذشته کل گندم مازاد خریداری شده کشاورزان 373 هزار تن بود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید