Performancing Metrics

تا کی می‌خواهیم هر کس تزویر و تظاهر داشت را انقلابی‌تر بدانیم؟ | اتاق خبر
کد خبر: 378955
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 11:54
شیخ
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنده شهادت می‌دهم که اگر لحظه‌ای احساس کنم هر فرد و وزیری بخواهد در برابر جریان مقدس انقلاب بایستد به عنوان اولین نفر در برابرش بایستم.

اتاق خبر:حجت‌الاسلام مهدی شیخ در دفاع از وزیر پیشنهادی اموزش و پرورش، گفت: تا کی می‌خواهیم هر کس تزویر و تظاهر کرد، انقلابی‌تر بدانیم؟ تا کی می‌خواهیم این راه را ادامه دهیم؟

نایب رییس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: خودم را برای موافقت از برنامه‌های وزیر پیشنهادی آماده کرده بودم اما سوالی دارم، تا کی می‌خواهید این روند را ادامه دهید؟ فردی آمد و وارد سیاست شد و سال‌ها نیروهای نظام را به جان هم انداخت و با پشت پا زدن به اخلاق، تخصص و نظارت مجلس بر دولت. به کجا می‌رویم؟ این فرد مجددا خواست وارد صحنه سیاسی کشور شود، مقام معظم رهبری هوشیارانه اجازه ندادند فضای کشور دوقطبی شود. چرا می‌خواهیم فضا را دو قطبی کنیم.

شیخ با انتقاد از سخنان مخالفان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادامه داد: مخالفان و موافقان وزیر چه کسانی بودند. آقای ابوالفض سروش و آقای محمدی هر دو جانباز و آزاده هستند. آقای جعفرزاده نیز جانباز دفاع مقدس هستند. آیا امثال این آقایان کافر و ضدولایت فقیه هستند؟ این چه ادبیاتی است؟ این چه رفتار ضداخلاقی است؟ تا کی می‌خواهید این روش را ادامه دهید؟ آیا این نفاق و ایجاد انشقاق در نیروهای انقلاب نیست؟ با تهمت زدن و انگ زدن به نیروهای وفادار به انقلاب و به نیروهایی که  عمر و هستی‌شان را در راه انقلاب و نظام گذاشتند، تهمت نفاق بزنیم؟ آیا این کار با اسلام و با اخلاق  و سیاست‌مداری سازگار است؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: قرار بود به اخلاق رای  بدهیم. انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها و اخلاق بود. آیا این اخلاق و انسانیت و ارزش است؟ این رفتار کجای شعار انقلاب و راه شهداست؟ آیا دامن زدن به تفرقه، در قرآن آمده است؟ وظیفه ما در برابر تفرقه دشمن چیست؟ در آن تنور باید بدمیم یا باید آن را خاموش کنیم؟ حرکت دوستان عزیزم به کدام یک شباهت دارد؟ آیا زنده نگهداشتن اختلافات و نفاق‌ها که افرادی متاسفانه بدور از اخلاق ایجاد کردند، نیست؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عذرخواهی می‌کنم که حالت احساسی پیدا کردم. عقده‌ای بود که در دلم جمع شده بود. باید سیاستی اخلاق‌مدارانه و انسان‌مدارانه در پیش بگیریم.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید