Performancing Metrics

تولید اتوبوس گازسوز با موتور بنز | اتاق خبر
کد خبر: 378990
تاریخ انتشار: 12 آبان 1395 - 00:08
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل از تولید آزمایشی اتوبوس گازسوز با موتورهای شرکت بنز خبر داد.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از فارس ،غلامرضا رزازی صبح امروز در مراسم افتتاح خط تولید گیربکس(JHQ) در چرخشگر تبریز اظهار داشت: ایده اصلی راه‌اندازی این خط تولید را مدیرعامل ایران خودرو طرح کردند که جا دارد از زحمات ایشان در این فرصت تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده خودروهای تجاری کشور با ظرفیت ۳۵ هزار دستگاه زنجیره کاملی از قوای نیروی محرکه داخلی را در کشور به کار می‌گیرد، افزود: انجام این کار سختی‌های خود را دارد و شما مجبور هستید با تعداد زیادی سازنده داخلی در ارتباط باشید.

رزازی اذعان داشت: امیدواریم برنامه در آینده هم استمرار یابد؛ تنوع کاملی از محصولات تجاری را در خط تولید داریم و هر ماه محصول جدیدی به بازار ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل یادآور شد: اتوبوس‌های متنوع ۱۲ و ۱۸ متری را طراحی کرده‌ایم که در مرحله تست هستند؛ اتوبوس گاز سوز را هم با همکاری شرکت بنز طراحی کردیم و این محصول جدید را به همه شهرهای بزرگ از جمله تبریز ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اتکا اصلی ما به تامین کننده‌های گروه خودمان از جمله ایدم و چرخشگر است، افزود: قطعا بالغ بر ۷۰ درصد ارزش خودروی تجاری قطعات خریداری شده است که در نتیجه نقش تامین کننده‌های ما بسیار حیاتی و مهم است.

94105

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید