Performancing Metrics

تغییر سه وزیر غیر اقتصادی با چه ادبیاتی قابل توجیه است | اتاق خبر
کد خبر: 379027
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 16:16
نادری
نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی ورزش مخالفت کرد و گفت که بهتر بود سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی باقی می ماند.

اتاق خبر: شهاب نادری در ابتدای سخنان خود انتقاداتی را نیز به ذوالنور مطرح کرد  و گفت که مقایسه مسائل تاریخی صدر اسلام با مسائل روز و بیان آن‌ها باید باعث تشتت شود.

او بر لزوم توجه به اقتصاد تاکید کرد و افزود: تغییر سه وزیر غیر اقتصادی با چه ادبیاتی قابل توجیه است، آقای روحانی باید در مسائل اقتصادی ورود پیدا می کردید نه آموزش و پرورش.

او افزود: کلیدتان به جای گشایش اقتصاد و صنعت صرفا در صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره فرهنگیان را برای رانت خواران گشود.مشکل کشور ما اقتصاد نابسامان است و شما با فشار آوردن به وزیر آموزش و پرورش باعث شدید در صحن حاضر نشود و در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو نباشد.

نادری خاطر نشان کرد: با این تغییر در کابینه مشکل اقتصاد حل نمی شود، شما در سفر به کرمانشاه اعلام کردید کرمانشاه قطب اقتصادی است ولی هیچ  اقدامی در این زمینه نشد.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد:‌ ورزش از نظر رهبری پدیده ارزشی و اخلاقی است که در صورت برخورداری از شرایط لازم می‌تواند موجبات پیشرفت کشور را از طریق پرورش نیروی انسانی فراهم آورد.

او  افزود:‌ آقای سلطانی‌فر کارنامه موفقی در میراث فرهنگی داشته؛ چه دلیلی برای انتقال ایشان به این پست وجود دارد. اگر شاهد رشد 80 درصدی گردشگری هستیم حق این است که چنین مدیری فرصت کافی را برای دیدن ثمره تلاش اش داشته باشد نه اینکه در نیمه راه مسئولیت جدیدی به او بدهیم.

او افزود:‌سیاست اقتصاد مقاومتی در برنامه وزیر پیشنهادی مشخص نیست. آیا روح برنامه های بالادستی در برنامه ایشان جاری خواهد بود؟ تمرکز ایشان بر باشگاه های بزرگ کشور است در حالیکه وزرش کشور در این مسئله خلاصه نمی شود. در برنامه های ‌آقای سلطانی ابهام قابل توجهی در زمینه ورزش دانش آموزی و دانشجویی وجود دارد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید