Performancing Metrics

محرومیت ژیمناست انگلیسی به دلیل تمسخر مسلمانان | اتاق خبر
کد خبر: 379264
تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 14:25
لوییز اسمیت که چهار بار مدال کسب کرده است، به دلیل این که در یک ویدیو مناسک مذهبی مسلمانان را به سخره گرفته بود، از سوی فدراسیون ژیمناستیک انگلیس محروم شد.

به‌ گزارش اتاق خبر ،به نقل از ‌ایسنا، اخیرا یک ویدیو منتشر شده است که در آن به مناسک مسلمانان توهین شده است. در این ویدیو اسمیت همراه با یک ژیمناست دیگر به نام لوک کارسون، مناسک مذهبی مسلمانان را به سخره گرفته که اعتراض بسیاری از مسلمانان را بر انگیخته است.

فدراسیون ژیمناستیک انگلیس در این باره بررسی‌هایی انجام داد و البته اسمیت بعد از این اتفاق عذرخواهی کرد. با این حال فدراسیون جهانی، ژیمناست انگلیسی این ورزشکار را دو ماه محروم کرد.

مدیر اجرایی فدراسیون ژیمناستیک انگلیس در این باره گفت‌: بسیار ناراحت کننده است که ما بعد از موفقیت در  المپیک با این شرایط روبرو می شویم. دو تن از ژیمناستیک کارهای ما اصول را زیر پا گذاشتند. این مساله به ارزش‌ها و روح ورزش لطمه می‌زند. چاره‌ای نداشتیم که مسئولیت را بر عهده بگیریم و آنها را مجازات کنیم. البته هر دوی این ورزشکاران بعد از این حادثه ابراز پشیمانی کردند. امیدواریم در آینده آنها بتوانند بر جامعه و دنیای ورزشی تاثیر مثبتی بگذارند.

اسمیت یکی از ژیمناستیک کاران شناخته شده انگلیسی است. او در  المپیک ریو مدال نقره در  المپیک لندن مدال نقره و برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید