Performancing Metrics

مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان مشخص شد | اتاق خبر
کد خبر: 379266
تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 14:55
با پیشنهاد کیوانی سرمربی تیم های ملی بانوان و موافقت رضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی، مربی تیم ملی بزرگسالان منصوب شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با پیشنهاد فاطمه کیوانی سرمربی تیم ملی بانوان و نایب رئیس فدراسیون و موافقت مدیرتیم های ملی، طی حکمی از سوی مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز،  پریسا صمدی ملی پوش اسبق تیم ملی بزرگسالان بعنوان مربی تیم ملی منصوب شد تا زیر نظر سرمربی تیم های ملی کار خود را آغاز کند.

پریسا صمدی سابقه حضور در 4 دور رقابت های جهانی طی سال های 2008 تا 2012 را در کارنامه دارد. صمدی همچنین به همراه تیم ملی بزرگسالان سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ زنان آسیا را نیز دارد. خانم صمدی دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی است که هم اکنون در حال تدریس در رشته تخصصی قلب نیز است.

در حکم خانم دکتر صمدی آمده است :

سرکارخانم پریسا صمدی

با استعانت از درگاه خداوند متعال و بنا به پیشنهاد نایب رییس امور بانوان و موافقت مدیریت  تیم های ملی و با عنایت به تعهد ، تخصص و تجارب سرکار عالی ،  به موجب این ابلاغ و به مدت یکسال به سمت مربی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان بانوان منصوب می گردید تا طبق برنامه های مدیریت تیم های ملی و با نظارت نایب رئیس بانوان و سرمربی به فعالیت بپردازید.

امید است با تلاش و جدیتی که در شما سراغ دارد، اهتمام خود را در جهت موفقیت و ارتقای ورزشکاران در ابعاد مختلف قهرمانی و اخلاقی مبذول فرمائید.

توفیق روزافزون شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید