Performancing Metrics

تسویه باشگاه پاس با تیاگو | اتاق خبر
کد خبر: 379305
تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 22:50
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با تلاش صورت گرفته توانستیم با تیاگو فراگا بازیکن برزیلی که از این باشگاه طلب داشت، تسویه حساب کنیم.

اتاق خبر: محمدتقی رحیمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیاگو با دریافت 10 هزار دلار با باشگاه پاس تسویه حساب کرد تا از خطر کسر امتیاز فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) خارج شویم.
وی اضافه کرد: تیاگو زمانیکه پاس به لیگ یک سقوط کرد در این تیم عضویت داشت و شکایت وی به فیفا باعث محکوم شدن تیم پاس شد و اکنون پس از سال ها توانستیم طلب او را تسویه کنیم.
رحیمی در ادامه با اشاره به پرونده 'کلییر واترکوتو ' دیگر شاکی برزیلی باشگاه پاس گفت: این بازیکن تخلفاتی انجام داده که مدارک آن در پرونده ای به مراجع قضایی ارجاع و پیگیری ما در نهایت منجر به صدور حکم جلب او شد.
وی اضافه کرد: حالا از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) پیگیری لازم را داریم تا ضمن جلب این بازیکن بتوانیم ضمن بررسی قضایی، خسارت وارده به باشگاه پاس را مطالبه کنیم.
رحیمی افزود: این بازیکن متخلف به فیفا شکایت کرده بود و کمیته انضباطی فیفا نیز بدون استعلام لازم از باشگاه پاس حکم پرداخت مالی این مدعی را صادر کرد و حالا با دریافت حکم جلب، هیچ خطری مبنی بر کسر امتیاز تیم پاس را تهدید نمی کند.
وی با اشاره به شرایط تیم پاس در لیگ دسته دوم کشور نیز گفت: در نیم فصل به دنبال تقویت نقاط ضعف تیم خواهیم بود ضمن اینکه اکنون در کورس مدعیان گروه سه قرار داریم.
وی افزود: هدف ما صعود از لیگ دسته دو است و با این حال شرایط سختی در مقابل حریفان داریم و امیدوارم با حمایت مسوولان بتوانیم پاس را باردیگر به لیگ یک بازگردانیم.
تیم پاس هم اکنون در رتبه سوم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته دو کشور قرار دارد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید