Performancing Metrics

برگزاری رقابتهای بین المللی اسکواش گرامیداشت پنج هزار شهید نیروی دریایی در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 379307
تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 23:15
رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به تلاش های این فدراسیون به منظور میزبانی رقابتهای بین المللی گفت: با رایزنی های انجام گرفته مسابقات بین المللی اسکواش گرامیداشت پنج هزار شهید نیروی دریایی اوایل آذر به میزبانی تهران برگزار می شود.

اتاق خبر:مسعود سلیمانی پنجشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت های هیات اسکواش هرمزگان در بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محور حرکت فدراسیون اسکواش توجه به گسترش این رشته در کشور و استعدادیابی است و این مهم به هیات های استانی ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: برای ارتقای این رشته جذاب باید تمام هیات ها در سطح کشور بیش از گذشته به مسئله مهم استعدادیابی و توجه به مدارس پایه این رشته فعالیت جدی داشته باشند.
سلیمانی در ادامه از مهمترین زمینه ها برای توسعه رشته های ورزشی را توجه خاص به تقویت پایه های آن ورزش ذکر کرد که باید در رشته اسکواش نیز این مساله مورد توجه واقع شود.
رئیس فدراسیون اسکواش ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیات اسکواش هرمزگان، خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده از سوی این هیات، در آینده ای نزدیک شاهد حضور موفق تر این استان در رقابتهای کشوری خواهیم بود.
هم اکنون بیش از 12 هزار ورزشکار زیر نظر بیش از 700 مربی در سطح کشور در رشته اسکواش فعالیت دارند.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید