Performancing Metrics

برخی برچسب «خصولتی» به صندوق‌ها می‌زنند | اتاق خبر
کد خبر: 379325
تاریخ انتشار: 14 آبان 1395 - 02:35
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در صندوق ها با جملات و لغات مختلفی روبرو می‌شویم و امروز برچسب خصولتی را به صندوق ها می زنند.

اتاق خبر: علی ربیعی صبح پنجشنبه، در آئین افتتاحیه ۵ طرح شرکت سهامی ذوب آهن با بیان اینکه صندوق ها در اقتصاد دنیا، نقش به سزایی دارند، اظهار داشت: این صندوق ها در توسعه زیرساخت ها، فعالیت داشته و در کشور ایران تنها ۲۵ درصد در اقتصاد نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه دارایی صندوق ها به انتخاب خودشان نیست، افزود: ما در صندوق ها با جملات و لغات مختلفی روبرو می شویم و امروز برچسب «خصولتی» را به صندوق ها می زنند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صندوق ها، با ورود به توسعه تولیدات ملی پیشرفت در این زمینه را در دستور کار دارند، ابراز داشت: هدف صندوق ها حفظ نیروی کار موجود و اشتغالزایی است و تاکنون بازده خوبی را نیز داشته است.

وی صندوق ها را یکی از ابزارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: ما سیاست های انقباضی خود را آغاز کرده ایم و دولت می تواند با حمایت از صندوق ها بخشی از اقتصاد مقاومتی را دنبال کند.

ربیعی، تولید ریل ملی را آرزوی ۴۰ ساله کشور  دانست و افزود: امروز با همت کارکنان شرکت ذوب آهن این مهم محقق شده است و تناژ کمی از ریل از خارج کشور وارد می شود.

وی با بیان اینکه کارخانه بزرگ ریل ملی را غیرت ایرانی افتتاح کرد، گفت: ریل در ایران نماد توسعه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با توسعه شبکه ریلی امسال در کشور ۱۳ درصد به ظرفیت حمل و نقلی اضافه شده که افزایش صادرات و حمل و نقل سیمان از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه در دولت قبل سوزنبانان ناشی کشور را به بن بست برده اند، افزود: خوشحالیم که امروز ریل توسعه کشور به ریل ملی نشسته و دیگر کشور در بن بست قرار ندارد.

ربیعی اضافه کرد: استان اصفهان، استانی است که چرخ های سانتریفیوژ، صنعت و تولید در آن می چرخد و از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید