Performancing Metrics

تمایل سازمان اقتصادی کوثرایران برای سرمایه گذاری درمنطقه آزاد چابهار | اتاق خبر
کد خبر: 379358
تاریخ انتشار: 14 آبان 1395 - 08:54
مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر ایران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز/پنجشنبه/ برای بررسی سرمایه‌ گذاری در زمینه های مختلف «پارک لجستیک، شیلات وآبزیان، تجاری و اقتصادی و صنایع دستی» از ظرفیت های بندری، تجاری و منطقه آزاد چابهار دیدن کردند.

اتاق خبر:مدیران سازمان اقتصادی کوثر ایران پس از بازدید از منطقه آزاد و ظرفیت های سرمایه گذاری در چابهار تمایل خویش را برای حضور بیشتر اعلام و با مدیران اقتصادی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد راههای مشارکت و سرمایه گذاری را بررسی کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشستی با مدیران سازمان اقتصادی کوثر ایران به تشریح ظرفیت ها و قابلیت های سرمایه گذاری در چابهار پرداخت و اظهار داشت: چابهار به عنوان یک نقطه راهبردی در دنیا مورد توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی کشورهای منطقه قرار گرفته است و تاکنون مذاکرات خوبی با تجار داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این بندر اقیانوسی انجام شده است.
عبدالرحیم کردی افزود: چابهار موقعیت ویژه ای برای حضور در عرصه های بین المللی دارد و می تواند نقش مهمی برای توسعه منطقه داشته باشد.
وی ادامه داد: با رویکرد جدید دولت تدبیروامید و نگاه بلند مقام معظم رهبری زیرساختهای بندری و منطقه آزاد در حال توسعه است و بهترین فرصت را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کرده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با وجود شرکت ها و سرمایه گذاران قدرتمندی مانند سازمان اقتصادی کوثر شاهد شکوفایی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در راستای معیشت مردم این منطقه خواهیم بود.
کردی اظهار داشت: در راستای سرمایه گذاری های اشتغال محور باغ 6 هکتاری روستای تاریخی طیس به کارگاه صنایع دستی و شیلاتی تبدیل خواهد شد.
وی گفت: تمایل زیادی برای حضور سازمان اقتصادی کوثر در منطقه آزاد چابهار داریم.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی جمهوری اسلامی ایران در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.

ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید