Performancing Metrics

جای 19 بازیکن بارسلونا در فهرست نامزدهای برترین ‌های فیفا خالی است | اتاق خبر
کد خبر: 379530
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 19:13
انریکه:
سرمربی بارسلونا معتقد است 19 بازیکن دیگر بارسلونا می‌توانستند در فهرست 23 نامزد بهترین بازیکن سال فیفا حضور داشته باشند.

لوییس انریکه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بارسلونا یکشنبه شب در هفته یازدهم لالیگا به مصاف سویا می رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: سویا با سرمربی جدید خود در مسیر خوبی قرار گرفته و در حال پیشرفت است. فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد و حریف سختی خواهد بود. با وجود این که در تابستان برابر هم قرار گرفتیم بازی فردا خیلی سخت خواهد بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: سویا همیشه در حال تغییر است و بازیکنان جدیدی را اضافه می کند یا می‌فروشد. آن ها تاکنون نتایج خوبی کسب کردند. در ورزشگاه خود پنج پیروزی کسب کردند . اتلتیکومادرید را نیز شکست دادند. بازی فردا آسان نخواهد بود و همه از آن مطلع هستند.

بارسلونا سه شنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب منچسترسیتی شد. انریکه در این‌باره گفت: باید در همه بازی‌ها پیروز شد. باید در این بازی پیروز می شدیم چون به امتیاز هایش نیاز داشتیم. در نیمه نخست برابر سیتی بهترین بازی‌مان را در سه سال اخیر به نمایش گذاشتیم حتی از پیروزی چهار بر صفر برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بهتر بودیم. دوست دارم همه دیدار ها را با برد پشت سر بگذاریم اما این کار غیر ممکن است.

23 نامزد بهترین بازیکن سال توسط فیفا اعلام شد. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: اگر می‌توانستم همه بازیکنان بارسلونا را در این فهرست قرار می‌دادم. جای آن ها خالیست.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید