Performancing Metrics

باید قدر امثال پورحیدری را بدانیم | اتاق خبر
کد خبر: 379543
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 21:44
مجید جلالی:
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید امثال پورحیدری تا در قید حیات هستند باید قدرشان را بدانیم.

مجید جلالی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید جلالی درباره درگذشت منصور پورحیدری، اظهار کرد: درگذشت منصور پورحیدری ناراحت کننده بود. طی این سال‌ها او را در سمینارهای مختلف دیده بودم. پورحیدری شخصیت شناخته شده ای بود که سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده بود. امیدوارم تا بزرگان زنده هستند قدرشان را بدانیم.

وی افزود: حال که افرادی چون ناصر ابراهیمی، بیژن ذوالفقارنسب ، جلال چراغپور و اکبر کارگرجم در قید حیات هستند باید قدرشان را بدانیم و بیشتر به آنها توجه کنیم. این افراد طی این سال‌ها زحمات زیادی را برای فوتبال ایران کشیده‌اند و با وجود کمبود امکانات و بودجه برای فوتبال ایران افتخارات زیادی را به دست آورده‌اند. حتی کانون مربیان هم باید قدم‌هایی در این زمینه بردارد.

جلالی در ادامه درباره آخرین وضعیت تیمش گفت‌: با تلاشی که بازیکنان ما انجام داده‌اند تا به حال نتایج خوبی گرفته‌ایم. بازیکنانم خیلی امیدوار کننده ظاهر شده‌اند.

او افزود: ما در شروع فصل کم گل خوردیم، اما از آن طرف هم کم گل می زدیم. در ادامه فصل تمرینات تیم را تغییر دادیم و الان هم خوب گل می‌زنیم و هم خوب گل می خوریم! با این حال در تلاش هستیم تا مشکلات تیم را در کادر دفاعی بر طرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل هدف گذاری کردیم که در این فصل ثبات داشته باشیم. فکر می‌کنم در مسیر رسیدن به اهداف خودمان پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم اگر تا هفته‌ بیستم به ثبات مدنظر خودمان برسیم فکر می‌کنم موفق عمل کرده‌ایم.

وی درباره حذف تیمش از جام حذفی هم گفت‌: در بازی جام حذفی سعی کردم به بازیکنان جوان و کسانی که کمتر فرصت بازی دارند بازی بدهم، اما متاسفانه در بازی آخر نتوانستیم نتیجه‌ دلخواه را بگیریم و حذف شدیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید