Performancing Metrics

پیروانی: صحبتی درباره حضورم در تیم امید مطرح نشده است | اتاق خبر
کد خبر: 379544
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 21:57
سه بازی سخت با کره جنوبی، نیجریه و انگلیس خواهیم داشت
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید تیمش ظرف 5 روز سه بازی سخت با کره جنوبی، نیجریه و انگلیس خواهد داشت.

امیرحسین پیروانی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران که به تازگی موفق به کسب مجوز حضور در جام جهانی زیر 20 سال کره جنوبی شده، بلافاصله پس از این مسابقه‌ها با دعوتنامه‌ای از سوی فدراسیون کره جنوبی برای حضور در تورنمنت چهار جانبه این کشور مواجه شد.

امروز شاگردان پیروانی برای رقابت با تیم‌های کره جنوبی، انگلیس و نیجریه راهی کره می‌شوند تا سه بازی دوستانه سخت را مقابل این تیم‌ها انجام دهند.

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی زیر 20 سال ایران اظهار کرد: چند بازیکن ما برای خروج از کشور با مشکلاتی مواجه بودند چرا که برخی از آن‌ها در باشگاه‌های نظامی مشغول به خدمت مقدس سربازی هستند. در حال حاضر عازم فرودگاه هستیم تا به کره جنوبی برویم اما چند بازیکن ما فعلا موفق به حل مشکلات‌شان نشدند و اگر مشکل‌شان حل شود، ظرف روزهای آینده به تیم می‌پیوندند.

او اضافه کرد: تا جایی که اطلاع دارم سرپرست تیم و چند بازیکن‌مان در حال حاضر در اداره گذرنامه هستند و قصد رفع این مشکل را دارند.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره تورنمنت چهارجانبه کره جنوبی گفت: ما روز سه‌شنبه با کره جنوبی، پنجشنبه با نیجریه و شنبه با انگلیس دیدار خواهیم کرد. 3 بازی سخت ظرف 5 روز که فشار زیادی را به تیم وارد می‌کند.

پیروانی درباره حضور در تمرین‌های تیم ملی بزرگسالان و بررسی شرایط تمرینی این تیم گفت: تقریبا هر زمانی که وقت آزاد داشته باشم، به تمرین تیم ملی می‌آیم تا از زمان خودم بهترین استفاده را ببرم. مشاهده تمرین تیم ملی فوتبال ایران کلاس آموزشی بسیار خوبی برای من و سایر مربیان است. این تمرین از جنبه آموزشی و مدیریتی بسیار خوب است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در این تمرین نحوه مدیریت تمرین، برخورد با بازیکنان، تنوع تاکتیکی و... را یاد می‌گیرم و باز هم اگر فرصت داشته باشم، در تمرین‌های تیم ملی بزرگسالان آماده می‌شوم و از تمرین‌های کارلوس کی‌روش دیدن می‌کنم.

پیروانی درباره اینکه آیا تاکنون جلسه‌ای را برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال برگزار کرده است یا نه، گفت: قرارداد من تا اواخر آبان‌ است و این تورنمنت هم در این تاریخ برگزار می‌شود. پس از پایان تورنمنت کره جنوبی با کمیته فنی و فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و درباره مدت زمان قرارداد و اهداف فدراسیون فوتبال گفت‌وگو می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا او به عنوان مربی تیم ملی امید انتخاب خواهد شد؟ گفت: هنوز در این باره جلسه‌ای برگزار نشده اما هدف نخست ما حضور در مسابقه‌های زیر 20 سال جهان است و من تحت عنوان سرمربی تیم ملی جوانان فعالیت می‌کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید