Performancing Metrics

مخالف تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی فوتسال هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 379547
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 22:35
نجاریان:
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می گوید تیم ملی تنها در تعطیلات نیم فصل می تواند بازی تدارکاتی برگزار کند.

سعید نجاریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید نجاریان ابتدا درباره پیشنهاد کادرفنی تیم ملی فوتسال برای برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم های برزیل، ایتالیا و اسپانیا، اظهار کرد: لیگ برتر باید در بیست و دوم اسفند تمام و قهرمان مسابقات معرفی شده باشد بنابراین هیچ بازی تدارکاتی برای تیم ملی نمی توانیم برگزار کنیم. تنها در یک صورت می توان برای تیم ملی تاریخی معین کرد که در تعطیلات نیم فصل باشد. لیگ برتر از ۱۲ آذر تا دوم دی تعطیل خواهد بود.

وی افزود: برای برگزاری دیدار تدارکاتی ملی در تعطیلات نیم فصل موافق هستیم به شرطی که باشگاه ها همکاری لازم را داشته باشند. به هر حال در مقطع کنونی نه جام ملت ها و نه جام جهانی را داریم و نباید به خاطر برگزاری بازی دوستانه، باشگاه ها متضرر شوند. ما قطعا نمی توانیم لیگ را حتی به مدت دو روز به خاطر بازی دوستانه ملی تعطیل کنیم اما اگر باشگاه‌ها همکاری کنند، تیم ملی می‌تواند در تعطیلات نیم فصل دیدار دوستانه برگزار کند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال همچنین درباره بی نظمی در لیگ برتر به خاطر مطرح شدن موضوع انحلال تیم طرح و توسعه الوند قزوین خاطرنشان کرد: تیم طرح و توسعه در صورتی که در دو بازی شرکت نکند، از دور مسابقات کنار گذاشته خواهد شد و حتی به لیگ دسته یک هم  نمی رود و باید در لیگ دسته دو شرکت کند. این تیم قبل از حضور در لیگ برتر به فدراسیون فوتبال و بخش های دیگر فشار آورد تا صاحب تیم شود. اکنون که توانسته اند در لیگ برتر حضور یابند، به همین راحتی با آبرو و حیثیت لیگ بازی می کنند. این اتفاقات در شان فوتسال نیست.

نجاریان تاکید کرد: باید این مسائل از لیگ فوتسال پاک شود. در سازمان لیگ تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد که چنین تیم هایی نتوانند وارد مسابقات شوند. در حال حاضر تیم طرح و توسعه می تواند تیم را منحل اعلام کند اما امتیاز آن قابل خروج از قزوین نیست. ضمن اینکه اگر می خواهند منحل اعلام کنند، باید به صورت رسمی به ما نامه بزنند نه اینکه هر هفته در رسانه ها این موضوع را مطرح کرده و سپس دوباره در بازی ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید