Performancing Metrics

پاسخ دبیر فدراسیون در مورد پرداخت نشدن پاداش 100 میلیونی زهرا نعمتی | اتاق خبر
کد خبر: 379563
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 01:33
دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: تمام پاداش‌ مدال‌آوران و پاداش صد میلیون تومانی زهرا نعمتی بابت کسب سهمیه المپیک 2016 ریو، تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

زهرا نعمتی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا کیارستمی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون همزمان به تعهدات خود نسبت به پرداخت پاداش مدال‌آوران، بویژه پاداش کسب سهمیه المپیک زهرا نعمتی عمل خواهد کرد، افزود: فدراسیون در یک سال گذشته با توجه به مشکلات اعتباری که داشت، سعی کرده میزان کمی از این پاداش‌ها را به شکل‌های مختلف پرداخت کند و قسمت زیادی از این پاداش‌ها باقی مانده که در صورت تامین اعتبارات و مرتفع شدن بحث اسپانسرینگ فدراسیون، به زودی به تمام کسانی که در رقابت‌های مختلف آسیایی، جهانی و... موفق به کسب مدال و یا سهمیه المپیک شدند، تا پایان سال پاداش پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: به دلیل مشکل بودجه، در پرداخت این پاداش‌ها، وقفه زیادی ایجاد شده است که امیدوارم با اعتباری که به زودی به فدراسیون تزریق خواهد شد، پاداش تمام مدال‌آوران را هرچه سریع‌تر پرداخت کنیم.

کیارستمی در پایان خاطرنشان کرد: پس از مرتفع شدن مشکلات اسپانسرینگ فدراسیون که در حال حاضر مراحل عقد قرارداد آن را طی می‌کنیم، فدراسیون در اولین گام سعی دارد به تمام تعهداتی که نسبت به ورزشکاران مدال‌آور دارد، عمل کند و پاداش‌ها را به زودی پرداخت نماید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید