Performancing Metrics

انتصاب معاون دفتر مطالعات و دانش سینمای و سمعی و بصری | اتاق خبر
کد خبر: 379577
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 04:16
حیدری خلیلی معاون خود را در دفتر مطالعات و دانش سینمایی منصوب کرد.

به گزارش اتاق خبر، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه فناوری و پژوهش های سینمایی طی حکمی، ابراهیم غلامپور آهنگر را به عنوان مشاور و معاون دفتر مطالعات و دانش سینمایی و سمعی و بصری منصوب کرد. 

حیدری خلیلی در این حکم با اشاره به توانمندیها و تجارب ارزنده ابراهیم غلامپور، وی را به عنوان مشاور و معاون خود برگزید. 

غلامپور دانشجوی دکتری سیاستگذاری عمومی در دانشگاه تهران است و پیش از این مسوول میز هنر در مجلس شورای اسلامی بوده است. وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان پژوهشگر ارشد مرکز پژوهشهای مجلس فعالیت داشته که بنا بر دانش و بینش فرهنگی و سوابق اجرایی و پژوهشی، از آبان ماه سال جاری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل و در معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی فعالیت می کند. از سوابق علمی و پژوهشی ابراهیم غلامپور می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

تدوین کتاب فرایند سیاستگذاری عمومی، یاقوت برزیل، معرفی صنعت سینمای ایران 

همکاری در تدوین کتاب قوانین و مقررات زنان و خانواده، 

ترجمه کتاب مروری بر سیاستگذاری عمومی 

پژوهش و تدوین گزارش¬های سیاستی در حوزه های سیاستگذاری، برنامه ریزی، قانونگذاری و بودجه ریزی در فرهنگ و هنر و نیز حوزه¬های حکمرانی و سیاست پژوهی 

پژوهشگری در خصوص شناسایی مسائل در حوزه فرهنگ و هنر 

ارائه مقالات در چندین همایش ملی و بین¬المللی از جمله مطالعات ایرانشناسی اروپایی، توسعه و تحول در فرهنگ و هنر، مدیریت هنری، نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری، و شهر خلاق ایده ها و چالشها در ایران و چاپ مقالاتی در کتابهای مربوط به همایشهای مهندسی فرهنگی، مدیریت هنری و توسعه و تحول در فرهنگ و هنر.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید