Performancing Metrics

تقدیم «کتاب عشق‌بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) | اتاق خبر
کد خبر: 379591
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 07:12
«کتاب عشق‌بازی» اثر شهرام شفیعی که همراه با پی‌گفتاری از بهاءالدین خرمشاهی منتشر شده است، طی مراسمی، رونمایی و به کتابخانه مرکزی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تقدیم می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، شهرام شفیعی دومین اثر قرآنی خود را با نام «کتاب عشق‌بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تقدیم کرده است. کتاب قبلی او در این زمینه اثری به نام «راه و چاه» است که اندکی پس از انتشار به زبان فارسی، به عربی نیز ترجمه و منتشر شده است.

«کتاب عشق‌بازی» حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن است و به اعتقاد نویسنده، برای نوشتن بعضی دریافت‌های معنوی از قرآن کریم، به نثری «نازمانمند» احتیاج است.

او همچنین در باره تقدیم کتاب گفت: هنگام تالیف «کتاب عشق‌بازی» و آثاری که در همین زمینه در آینده منتشر خواهد شد، دلگرم کرامات حضرت عبدالعظیم و برخوردار از برکات توسل به آن جناب بودم. مسئولان و کارکنان کتابخانه آستان هم در زمینه در اختیار گذاشتن کتاب‌ها و منابع پژوهشی به من لطف‌ها کردند.

«کتاب عشق‌بازی» که حاوی دریافت‌هایی ادبی از قرآن کریم است، در ۱۲۸ «لوح» به تحریر درآمده و حدود ۴۰۰ صفحه است.

قرار است در مراسم رونمایی و تقدیم این کتاب  که همزمان با هفته کتاب در کتابخانه مرکزی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار خواهد شد و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه علوم حدیث، علاقه‌مندان علوم قرآنی، نویسندگان و اهل فرهنگ و ادب ری در آن حضور خواهند داشت،  جواد محقق (شاعر و نویسنده) و دکتر جلیل پروین (مدیر گروه معارف قرآنی دانشگاه حدیث) سخنرانی کنند.

این مراسم در روز یکشنبه ۲۳ آبان از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

 

ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید