Performancing Metrics

معرفی هیات داوری اقلام تبلیغی جشنواره بین المللی فیلم یاس | اتاق خبر
کد خبر: 379607
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 10:32
دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس در احکامی اعضای هیات داوری بخش اقلام تبلیغی را معرفی کرد.

به گزارش اتاق خبر،  سید مصطفی ابطحی در جلسه ای که در موسسه رسانه های تصویری برگزار شد ، احکام اعضای هیات داوری بخش اقلام تبلیغی جشنواره بین المللی فیلم یاس را به آنان تقدیم کرد.. 

بابک برزویه، محمد آلادپوش، کوروش پیرو، احسان برآبادی و آرش معیریان آثار رسیده به بخش رقابتی اقلام تبلیغی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس داوری می کنند. 


بابک برزویه 

بابک برزویه عکاس سینمای ایران است. برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه (ساخته رسول ملاقلی پور)شد. وی با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی و بیش از ۲۰۰ تئاتر یکی از فعالترین عکاسان هنری ایران است. 


محمد آلادپوش 

محمد آلادپوش مدیر فیلمبرداری سینمای ایران است و فعالیت خود را سال ۱۳۶۳ با فیلم کوتاه زنگ درس، زنگ تفریح آغاز کرد. وی تاکنون دوبار سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری را از جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های سرزمین خورشید (۱۳۷۵) و ایستگاه متروک (۱۳۸۰) دریافت کرده‌است. 

شام آخر، گاوخونی، دست های خالی، به همین سادگی، پوسته، سعادت آباد و آقا یوسف از دیگر آثاری است که وی مدیریت فیلمبرداری آنها را برعهده داشته است. 


کوروش پیرو 

عکاس سینمای ایران است. آزادی مشروط، قلاده های طلا ، زندگی شیرین و سوپر استار از جمله فیلم هایی است که وی کار عکاسی آن را برعهده داشته است. 


احسان برآبادی 


طراح پوستر آثار متعددی در سینمای ایران است که از جمله آن می توان به فیلم های آسمان محبوب، انارهای نارس، بشارت به یک شهروند هزاره سوم اشاره کرد. 

وی همچنین برنده پروانه زرین برای طراحی پوستر فیلم تنهای تنهای تنها از بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان است. 


آرش معيريان 


کارگردان و تدوینگر سینمای ایران است. وی همچنین ساخت آنونس آثار متعددی از جمله كلاغ پر، بچه هاي بد و بهشت از آن تو را برعهده داشته است. 


ساعت شلوغی، فيتيله و ماه پيشونی، احضار شدگان، چپ دست و کما از جمله فیلم هایی است که وی کارگردانی آن را برعهده داشته است. 


110 اثر به بخش اقلام تبلیغی چهارمین جشنواره فیلم یاس رسیده است. 


چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس به دبیری سید مصطفی ابطحی در استان مازندران برگزار می شود.

 

میزان

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید