Performancing Metrics

جشنواره فیلم کوتاه باید در همه ارکان جهانی باشد | اتاق خبر
کد خبر: 379620
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 11:34
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در اولین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات توضیحاتی درباره سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه ارائه داد.

به گزارش اتاق خبر، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران ظهر امروز ۱۵ آبان و در اولین روز کاری جشنواره مطبوعات از غرفه خبرگزاری مهر بازدید کرد و در دیداری صمیمانه به سوالاتی درباره سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه تغییرات این دوره از جشنواره مثبت بوده است و گسترش دادن شورای انتخاب با دید استانداردسازی و جهانی شدن صورت گرفته است، گفت: این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه است و ما باید به سمتی حرکت کنیم که برگزاری آن در همه بخش ها با نگاه جهانی باشد. شاید تغییرات کوچکی که رخ داده به نظر نرسد اما از بیرون که این جشنواره را رصد می کنند این تغییرات از نظرها دور نمی ماند.
 
فرخنده‌کیش ادامه داد: ما سعی کردیم با گسترده‌تر کردن طیف و اعضای هیات انتخاب، حضور نگاه‌ها و سلیقه ها را گسترش دهیم و از اینکه تنها سلیقه سه نفر بر انتخاب ها تاثیرگذار باشد دور شویم.
 
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این بازدید از تغییرات در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر تغییرات جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز سخن گفت.
 
مهر
نظرات
ADS
ADS
پربازدید