Performancing Metrics

احسان علیخانی از اجرای «ماه عسل» تا دوستی با مهدی یراحی | اتاق خبر
کد خبر: 379632
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 14:05
احسان علیخانی مجری تلویزیون در پانزدهمین روز از آبان سال 1361 متولد شده است.

به گزارش اتاق خبر، علیخانی که به دلیل اجرای برنامه «ماه عسل» شهرت و محبوبیت قابل توجهی نزد مخاطبان تلویزیون به دست آورده، سعی می کند هر سال با ایده ای جدید به سراغ ساخت این ویژه برنامه برای ماه مبارک رمضان برود.

این مجری تلویزیون در سال های اخیر همچنین به سراغ اجرای برنامه ای با عنوان "سه ستاره" هم رفته که در آستانه نوروز به معرفی برترین تولیدات تلویزیون در یک سال اخیر می پردازد.

از نکات قابل توجه در برنامه های علیخانی، حضور مهدی یراحی به عنوان خواننده تیتراژ است. علیخانی و یراحی دوستی دیرینه ای با یکدیگر دارند و علیخانی با شناخت و درکی صحیح از جنس صدای این خواننده پاپ، هر سال تیتراژ موفقی را برای مخاطبان شبکه سه رسانه ملی رقم می زند.

البته علیخانی علاوه بر مهدی یراحی، از حضور خواننده های دیگری همچون زنده یاد مرتضی پاشایی، احسان خواجه امیری، امیرعلی بهادری، مهدی یغمایی و محسن یگانه نیز در روند تولید تیتراژهای این برنامه تلویزیونی نیز بهره گرفته است.

یکی از ویژگی های پرمخاطب بودن برنامه تلویزیونی "ماه عسل" احسان علیخانی ، انتخاب سوژه های بکر از سوی علیخانی به عنوان مجری و تهیه کننده برنامه است چرا که تا پیش از این، برنامه ای به سراغ چنین سوژه هایی از جنس مردم عادی در سراسر ایران نمی رفت اما این برنامه توانست علاوه بر پرداختن به شیوه صحیح به چنین موضوعاتی، در بسیاری از موارد، مشکل گشا هم باشد.

علیخانی همیشه به دلیل روند رو به رشدی که در برنامه هایش دارد با حواشی نیز روبرو می شود که اخیرا شایعه ای مبنی بر اینکه علیخانی برنامه جدید خود را برای شب های زمستان به شبکه نسیم می برد که یکی از عوامل گروه برنامه علیخانی ضمن تکذیب این خبر گفت: احسان علیخانی تصمیم دارد برنامه جدیدی را بسازد اما هنوز شبکه ای که این برنامه برای آن ساخته می شود، مشخص نیست.

وی ادامه داد: برنامه احسان علیخانی فعلا در حد طراحی اولیه است و اصلا محتوا و شکل آن مشخص نشده است و در خصوص شبکه پخش کننده این برنامه با چند شبکه صحبت کرده ایم که هنور مشخص نیست از کدام شبکه پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: تصور می کنم مطالب منتشر شده درباره برنامه جدید علیخانی، با استفاده از مطلبی که او در صفحه شخصی اش منتشر کرده، درج شده است و بهتر است  بهتر است خبرها را با استناد صحیح به صفحه علیخانی منتشر کنند.

بعد از تکذیب این خبر خود احسان علیخانی نیز در صفحه اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرد و نوشت که قرار است بازهم برنامه جدید خود را برای شبکه 3 سیما در شب های زمستان به روی آنتن رسانه ملی ببرد.

حالا همه علاقمندان برنامه "ماه عسل و "سه ستاره" منتظرند ببینید که "احسان علیخانی" این بار برای شب های زمستان چه برنامه ویژه ای برایشان در نظر دارد. 

 

میزان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید