Performancing Metrics

5 تراک خاص در نمایشگاه خودرویی سما (+عکس) | اتاق خبر
کد خبر: 379666
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 10:58
ده‌ها پیکاپ و وانت سفارشی شده در نمایشگاه سما 2016 ارائه شدند، اما همواره تعداد محدودی از این خودروها می‌توانند توجه مردم و کارشناسان را جلب کنند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از "اتوگاید"، از پیکاپ‌های کوچک تا مدل‌های عظیم‌الجثه در سمای 2016 به نمایش درآمدند. اما تراک‌های و پیکاپ‌های امروزی همواره عجیب‌تر و مخوف‌تر می‌شوند.

یکی از عجیب‌های معرفی شده در سمای 2016 تراک آستین کوپر از کمپانی مینی است. شاید تصور ساخت یک پیک‌آپ کوچک از خودروسازی مینی که به ساخت خودروهای کوچک معروف است خنده دار و تا حدی مضک باشد. اما همین پیک‌آپ کوچک که در فضای بیرونی سما مستقر بود نگاههای زیادی را به خود جلب کرد.

5 تراک جالب در نمایشگاه سما

مدل مفهومی هورلی کلرادو شورولت

5 تراک جالب در نمایشگاه سما

مدل مفهومی هورلی کلرادو شورولت برای سفرهای سنگین، گشت و گذار طراحی شده است. این خودرو دارای محفظه بار بزرگ، صندلی‌هایی با قابلیت تخت‌خواب شدن، لوله‌های تنفسی برای حرکت در سطح عمیق آب است برای حرکت‌های سنگین آفرودی توانایی دارد. صندلی های این خودرو به گونه ای طراحی شده اند که پس از خیس شدن سریعا خشک می‌شوند.

1988 پتربیلد 379

5 تراک جالب در نمایشگاه سما

کامیون بعدی برنده رقابت "شل روتیلا سوپر ریگ" در سال جاری است. این رقابت زیباترین کامیون‌های سال را مشخص می‌کند. این خودرو به یک موتور 750 اسب بخاری کترپیلار مجهز شده ظاهر زیبا و طراحی جالبی دارد. این مدل با توجه به وزن و کارایی‌هایش از سرعت زیادی برخوردار است.

مدل قدرتمند رم

5 تراک جالب در نمایشگاه سما

این خودرو پیکاپی زیبا و قوی از شرکت کرایسلر است. این مدل با لوازم جانبی مدل موپار تکمیل شده و ظاهر خودرو کاملا هیجانی به نظزر می‌رسد. قابلیت های آفرودی در آن به حداکثر رسیده است و به یک رشته چراغ‌های LED روی سقف مجهز شده است. در موتور در خودرو تغییر کرده تا ظاهر تهاجمی‌تری به آن ببخشد. چرخ‌های 37 اینچی نیز برای حرکت در زمین‌های غیر آسفالت روی خودرو به کار رفته‌اند.

کانسپت کلرادو ZH2

5 تراک جالب در نمایشگاه سما

این مدل مفهومی کمی بیش از مدل مفهومی ظاهر شده است. مدل‌های اصلاح شده کلرادو به چرخ‌های 37 اینچی مجهز شده‌اند و خودرو حدود 1 متر و 198 سانتی‌متر ارتفاع دارند.

این خودروی غول‌پیکر حدود 2 متر و 133 سانتی متر عرض دارد و روی شاسی عریض، اصلاح شده و گسترده کلرادو ساخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های این خودروی بزرگ سامانه تعلیق اصلاح شده و قدرتمند آن است که باعث می‌شود خودرو روی زمین‌های سخت به نرمی و آسانی حرکت کند. تست‌های سخت و دشوار زیادی در ارزیابی سال آینده این خودرو برنامه ریزی شده است. این تست‌های سخت‌گیرانه قابلیت بقای این خودرو را با سوخت هیدروژنی در میدان نبرد تعیین خواهد کرد.

94105

منبع: عصرایران

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید