Performancing Metrics

شیوا خنیاگر از امشب با «ماه و پلنگ» به تلویزیون می‌آید | اتاق خبر
کد خبر: 379821
تاریخ انتشار: 17 آبان 1395 - 20:09
شیوا خنیاگر؛ بازیگر و گوینده رادیو است که سریال‌هایی همچون «مرگ تدریجی یک رویا»، «پرواز در حباب»، «اغما» و «ستایش» را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش اتاق خبر،خنیاگر با اشاره به تازه‌ترین فعالیت خود  گفت: آخرین کار من سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی است که از امروز پخش می‌شود. من در این سریال نقش محوری ندارم ولی مادر کتایون یکی از نقش‌های اصلی سریال هستم که نقش آن را ویدا جوان ایفا می‌کند. ما در این سن و سال شرایطی داریم که طبیعتاً نمی‌توانیم نقش یک کاراکتر جوان را بازی کنیم، البته خیلی سالمند هم نمی‌توانیم باشیم از این‌رو نقش مادرهای افرادی در سنین ویدا جوان را به ما می‌دهند و این خیلی مهم است که در طول سریال نقش تا چه اندازه اثر بخش و جهت دار باشد. پس تعریف خانواده آن فرد باید با حضور پدر و مادرش به نوعی در قصه مطرح شود.

این بازیگر با بیان ویژگی‌های بارز قصه «ماه و پلنگ» گفت: پرداختن به مسائل روز جوانان نقطه عطف فیلمنامه است. این سریال بیانگر مشکلاتی است که امروزه جوانان با آن دست به گریبان هستند و گاهی اوقات توهمات و وهم‌هایی که افراد نسبت به کسانی دارند که به زندگیشان می‌آیند و بعدها متوجه می‌شوند اصلا حقیقت ندارد. این نکات برایم جالب بود و من را جذب کرد. شخصیت اصلی داستان ناگهان با واقعیات رو‌به‌رو می‌شود و از این‌رو عکس‌العمل‌های غیرمترقبه‌ای از خود نشان می‌دهد که برای مخاطب بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

بازیگر سریال «ستایش» درباره قلم سعید مطلبی نویسنده «ماه و پلنگ» عنوان کرد: من قلم سعید مطلبی را دوست دارم زیرا معتقدم وی به‌شکل واقع‌گرایانه‌ای به شرایط روز نگاه می‌کند. فکر می‌کنم این سریال با توجه به جذابیت‌های تصویری، قدرت قصه و کارگردانی احمد امینی که با دقت تمام کار را انجام می‌دهد از سریال «ستایش» هم مخاطب بیشتری داشته باشد. به‌جرات می‌توانم بگویم که از آن دست سریال‌هایی است که خیابان را خلوت می‌کنند.

خنیاگر در پایان از بازگشتش به رادیو گفت: نسرین آبروانی مدیر شبکه پیام با من تماس گرفت و گفت که من به رادیو پیام بروم و با آن‌ها همکاری کنم ولی در همین چند روز آینده کارم را شروع می‌کنم. همان‌طور که می‌دانید شبکه رادیویی پیام متنوع است ولی من بیشتر وارد حوزه ادبی آن خواهم شد. اما در صدد این هستم که دوباره به رادیو مراجعه کنم و به احتمال 99درصد در رادیوپیام کار خواهم کرد.

صبا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید