Performancing Metrics

حضور ایران در نمایشگاه کتاب وین/ ورودی نمایشگاه 8 یورو | اتاق خبر
کد خبر: 379959
تاریخ انتشار: 18 آبان 1395 - 19:42
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب وین شرکت می کند.

به گزارش اتاق خبر، در این دوره از نمایشگاه ناشران ایرانی با ارائه کتاب هایی در حوزه دین، تاریخ، علوم، ایران شناسی، آموزش خط، مجموعه داستان های شاهنامه، آموزش زبان فارسی و هنر به ارائه آثار خود می پردازند.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت نشر، کتاب و ادبیات در اتریش محسوب می شود که با همکاری اتحادیه ناشران اتریش و بخش خصوصی به عرضه تازه ترین کتاب های منتشر شده در زمینه آثار داستانی ،کتاب های آموزش آشپزی، نشریات، هنر و موسیقی، ادبیات کودکان و نوجوانان و سفرنامه ها می پردازد . نمایشگاه بین المللی کتاب وین به مثابه جشنواره ای است که بیش از 300 برنامه جنبی و کارگاه آموزشی در آن گنجانده شده و در ایام برگزاری بیش از 40هزارنفر از آن بازدید می کنند.

هزینه ورود به این نمایشگاه 8 یورو است که برای دانش آموزان، دانشجویان و سالمندان 5 یورو، برای خانواده ها 12 یورو و برای کودکان زیر 14 سال رایگان است.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب وین از 9 تا 13 نوامبر 2016 برابر با 19 تا 23 آبان ماه سال جاری در فضایی به مساحت هشت هزار و هشتصد متر مربع برگزار می شود. جمهوری اسلامی ایران نیز امسال برای چهارمین بار در این نمایشگاه شرکت می کند.

 

فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید