Performancing Metrics

استقرار شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز | اتاق خبر
کد خبر: 380039
تاریخ انتشار: 19 آبان 1395 - 05:37
در پی کشفیات پلیس مبارزه با قاچاق در عملیات بزرگ انبارهای جنوب تهران
مدیر کل قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای استقرار شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز و یک شعبه تجدیدنظر در شهرری برای رسیدگی به پرونده‌های عملیات بزرگ پلیس در انبارهای جنوب تهران خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدعبدالمجید اجتهادی گفت: به دنبال عملیات بزرگ پلیس مبارزه با قاچاق تهران پس از ۲ ماه بررسی و برنامه‌ریزی، انبارهای کالای مشکوک به قاچاق در شورآباد تهران پلمب شد.

وی با قدردانی از زحمات پلیس مبارزه با قاچاق تصریح کرد: این اقدام در مقابله با دانه‌درشت‌های قاچاق بی‌نظیر بود.

اجتهادی در مورد علت پلمب این انبارها اظهار داشت: پلیس مبارزه با قاچاق به عنوان مرجع کاشف قاچاق و برابر قانون در صورت کشف انبارهای بدون مجوز و اسناد گمرکی مکلف است نسبت به پلمب انبار و توقیف کالاها تا تعیین تکلیف از سوی مراجع ذیصلاح اقدام کند.

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به این که مسئولیت رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در این عملیات با سازمان تعزیرات حکومتی است، گفت: رئیس سازمان ضمن قدردانی از روسای گمرک و پلیس تهران در خصوص اقدامات انجام شده، بر حفظ حقوق متهمین برابر قانون تاکید کرد و خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متشکله در این عملیات شد.

وی افزود: دکتر جمشیدی به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متشکله، دستور افزایش شعب مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اعزام شعبه تجدیدنظر به محل را صادر کرد تا ضمن تسریع در رسیدگی، به صورت قانونمند، با دقت بیشتر و در کمترین زمان بررسی ها انجام و پس از رسیدگی رای پرونده‌ها صادر شود.

اجتهادی ابراز امیدواری کرد که با استقرار گروه کارشناسی گمرک و روسای شعب تعزیرات حکومتی، روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع شود تا ضمن رفع توقیف کالاهای دارای مجوز، برخورد قاطع با دانه‌درشت‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید