Performancing Metrics

خوشحالیم که به یک شرکت ایرانی اعتماد شده است | اتاق خبر
کد خبر: 380072
تاریخ انتشار: 19 آبان 1395 - 10:57
علی آبادی گفت: مناقصه سازوکار بهتری برای اجرای پروژه‌ها است گرچه گاهی به دلیل اینکه قانون موردی را اصلح دانسته، لازم است که تشریفات کنار گذاشته شود.

اتاق خبر: عباس علی‌آبادی ، درباره واگذاری پروژه فروز B به مپنا گفت: سیاست وزارت نفت این بوده است که ما را به سمت اجرای پروژه‌های میادین مشترک هدایت کند ما نیز آمادگی حضور در این پروژه‌ها را داریم.

علی آبادی تصریح کرد: ما برای تامین تکنولوژی و سرمایه خارجی مشکلی نداریم و این را به وزارت نفت هم کتبا اعلام کرده‌ایم.

وی درباره واگذاری پروژه به ستاد اجرایی فرمان امام بدون ترک تشریفات بیان داشت: ما خوشحالیم که به یک شرکت ایرانی اعتماد شده و این اقدامی مثبت است اما اینکه چرا از همه ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود باید از وزارت نفت سوال شود.

مدیرعامل مپنا خاطرنشان کرد: ما به عنوان موسسه‌ای که در خدمت صنعت نفت هستیم اعلام آمادگی کردیم و امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما به لحاظ تامین سرمایه و تجهیزات و اجرایی کردن پروژه آمادگی کامل داریم ضمن اینکه تاکنون تعداد زیادی پروژه برای وزارت نفت انجام داده ایم و امتحان خود را پس داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ترک تشریفات چنانچه قاعده‌مند باشد اشکالی ندارد و در قانون نیز آمده است، یادآور شد: بنده تصور می‌کنم انجام مناقصه سازوکار بهتری است گرچه گاهی به دلیل اینکه قانون موردی را اصلح دانسته، لازم است که تشریفات کنار گذاشته شود.

ایلنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید