Performancing Metrics

هزینه ایجاد شغل در حوزه ICT کمتر از سایر حوزه‌هاست | اتاق خبر
کد خبر: 380265
تاریخ انتشار: 20 آبان 1395 - 18:49
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که امروز اشتغالزایی در حوزه ICT با سرمایه‌گذاری کمتری نسبت به سایر حوزه‌ها انجام می‌شود، گفت: زیرساخت‌های ICT خوزستان به سرعت گسترش یافته است.

اتاق خبر: محمود واعظی امروز در حاشیه امضای ۱۸ تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های کار، ارتباطات و استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ بر اساس توافقات انجام‌شده میان وزارت ارتباطات و فناوری و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، جلسات مستمری با حضور معاونین دو وزارتخانه جهت اشتغالزایی در حوزه ICT استان‌های کشور انجام شد.

وی افزود: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خوزستان از آغاز روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون اقدامات انجام شده، پهنای باند در خوزستان را به ۵ برابر افزایش داده است.

واعظی تصریح کرد: همچنین بسیاری از شهرهای خوزستان  به نسل سوم و چهارم اینترنت همراه مجهز شدند و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم تمام شهرهای استان خوزستان به نسل سوم اینترنت همراه مجهز شوند.

وی خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوبی در استان خوزستان برای انجام و گسترش خدمات و فعالیت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است و امروز در همین راستا، ۱۸ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های مختلف در زمینه ICT امضا شد.

واعظی ضمن تشکر از تلاش‌ها و همت دو ماهه گذشته استاندار خوزستان جهت امضای این تفاهم‌نامه‌ها گفت:‌ این تفاهم‌نامه‌ها با سرمایه‌گذاری حدود ۸۵۰ میلیارد تومان انجام شده‌اند و امیدواریم تا سال آینده با اجرای این ۱۸ تفاهم‌نامه حدود ۳۵۰۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد شود. با ایجاد این مشاغل، حتما شغل‌های جانبی و غیرمستقیم نیز ایجاد خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امیدواریم با توجه به توانمندی شرکت‌های داخلی و با کمک شرکت‌های خوزستانی، بتوانیم حرکت بزرگی در زمینه ICT  در خوزستان انجام دهیم.

ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید