Performancing Metrics

توقف فروش طرح ترافیک روزانه در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 380449
تاریخ انتشار: 23 آبان 1395 - 05:13
کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا تصویب کرد
افزایش غلظت آلاینده‌های هوا و قرار گرفتن شاخص آلودگی هوا روی عدد 136 و وضعیت ناسالم باعث شد که اعضای کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا عصر امروز در محل استانداری تهران دور هم جمع شوند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا ، ناصر مهردادی با اعلام این موضوع گفت: در این جلسه برخورد با خودروها وموتورسیکلت‌های دودزا و آلاینده و همینطور خودروهای فاقد معاینه فنی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه تصویب شد.

وی افزود: همچنین توقف فروش مجوز روزانه طرح ترافیک تا پایان شرایط ویژه برای کاهش میزان تردد خودرو ها درهسته مرکز شهر تهران و توقف فعالیت کلیه معادن تهران تا عادی شدن شرایط از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه لغو ورزش همگانی در پارک ها و مجموعه های ورزشی شهر تهران از دیگر موضوعات مطرح شده دراین جلسه بود تصریح کرد: نظارت برعدم بکارگیری اتوبوس های دودزا، جلوگیری از روشن بودن اتوبوسهای متوقف درترمینال ها و جایگاه های اتوبوسرانی و ترمینال های شهری و نظارت  بر توقف جلوگیری از فعالیت های عمرانی شهر تهران موثر بر تولید و افزایش آلودگی هوا از سوی شهرداری تهران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مهردادی در ادامه گفت: در این جلسه مقرر شد تیم های سیاری از سوی اورژانس در میادین پرتردد و آلوده مستقر شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین توصیه هایی برای شهروندان داشت که از آن جمله می توان به خودداری از هرگونه فعالیت منجر به افزایش آلودگی هوا، کاهش فعالیت های بدنی بیماران قلبی، ریوی و مبتلا به آسم ، خودداری از خروج غیر ضروری از منزل و دقت در هنگام سوختگیری در جایگاه ها، اشاره کرد.

گفتی است پیش از این زنگ ورزش کلیه مدارس و مقاطع پیش دبستانی و مهدکودک در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به حالت تعلیق در آمد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید