Performancing Metrics

قهرمانی زودهنگام ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی | اتاق خبر
کد خبر: 380462
تاریخ انتشار: 23 آبان 1395 - 09:45
رقابت های جهانی کشتی پهلوانی – بلاروس
پنج نماینده ایران به دیدار فینال اولین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی که از صبح امروز در شهر مینسک پایتخت بلاروس آغاز شده است، راه یافتند و تیم ایران قهرمان شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در وزن 60 کیلوگرم جلال علیزاده با سه پیروزی مقابل کشتی گیران گرجستان، بلاروس و قزاقستان راهی دیدار فینال شد.، حریف وی در دیدار پایانی نماینده روسیه است. در وزن 70 کیلوگرم حمید الهیان پس از استراحت در دور نخست در دورهای بعد به ترتیب ساموئل خاچاطوریان از ارمنستان، ویکتور سرادا از بلاروس و استانیسلاو باجوریان از لیتوانی را مغلوب کرد و فینالیست شد.
در وزن 90 کیلوگرم اسماعیل نجاتیان پس از استراحت در دور اول در دورهای بعد پدرو روچا از برزیل و پنچو داچف از بلغارستان را مغلوب کرد تا در دیدار فینال به مصاف احمد بیلیچی از ترکیه برود.

در وزن 100 کیلوگرم جواد محجوب پس از استراحت در دور اول در دورهای بعد کشتی گیران ایتالیا، لهستان و آمریکا را شکست داد تا در دیدار فینال به مصاف نماینده کوبا برود.

احمد میرزاپور در وزن +100 کیلوگرم پس از استراحت در مسابقه اول در دور دوم عبدالله اوماج از ترکیه و آرون پاتیل از هند را برد و راهی دیدار نهایی شد.
همچنین در وزن 80 کیلوگرم احمد جفاکش در دور اول مغلوب زائور گاگینیدزه از گرجستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی راهی گروه شانس مجدد شد. وی در مسابقه اول خود در این مرحله به مصاف کشتی گیری از روسیه می رود.
نخستین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی با حضور نزدیک به 45 کشور دنیا از جمله ارمنستان، آمریکا، بلاروس، قزاقستان، کوبا، مجارستان، ترکیه، اوکراین، روسیه، لهستان، گرجستان، ازبکستان، آذربایجان، هند، لتونی، لیتوانی، استونی، فرانسه و مولداوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید