Performancing Metrics

هاچ بک جدید گلف | اتاق خبر
کد خبر: 380537
تاریخ انتشار: 23 آبان 1395 - 08:59
فولکس واگن با هدف احیای برند خودروی بازار انبوه خود، مدل به‌روزشده ای از هاچ بک پرفروش گلف را عرضه کرد.
به گزارش اتاق خبر به نقل از  ایسنا، برند فولکس واگن این گروه از هزینه‌های بالای نیروی کار و توسعه در سالهای اخیر آسیب دیده است و پس از رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی دیزلی در ۱۴ ماه پیش، به بهبود سودآوری نیاز دارد تا میلیاردها یورو هزینه این رسوایی را پوشش دهد.

اگرچه مدیران برند و اتحادیه‌ این گروه خودروسازی، درباره کاهش هزینه و استراتژی در برند فولکس واگن تلاش می کنند به توافق برسند اما این برند برای حفظ تقاضا، به به‌سازی مدل‌هایش نیاز دارد.

هاچ بک جدید گلف رونمایی شد

تغییراتی که در نسل هفتم گلف داده شده است شامل داشبورد کاملا دیجیتالی و فناوری کنترل با اشاره برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، به منظور بهبود رقابت پذیری این مدل تا زمان ورود مدل کاملا بازطراحی شده گلف در سال ۲۰۱۹ طراحی شده اند.

هربرت دیس، مدیرعامل برند فولکس واگن به رویترز گفت: گلف بهتر از هر مدل دیگری نماینده برند فولکس واگن است و به همین دلیل ما همچنان به سرمایه گذاری در فناوری و بهبود این محصول ادامه می دهیم.

فروش جهانی گلف از سال ۱۹۷۴ که برای نخستین بار تولید شد، به بیش از ۳۳ میلیون دستگاه رسیده است و حداکثر دو هزار دستگاه گلف روزانه در کارخانه ولفسبورگ ساخته می شوند تا شغل کارکنان بخش تولید این کارخانه حفظ شود.

با اینهمه مدل به‌روز شده گلف که ماه فوریه در اروپا به بازار عرضه می شود، با رقابت شدیدی برای خریدار مواجه خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت تحقیقاتی آی اچ اس اتوموتیو انتظار دارد فروش گلف از ۸۷۳ هزار و ۳۳ دستگاه در سال جاری به میزان ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده و به ۷۵۳ هزار و ۱۱۰ دستگاه در سال ۲۰۱۹ برسد. فروش مدل تویوتا کورولا در مدت مذکور ۳.۳ درصد کاهش پیدا کرده و به ۱.۱۵ میلیون دستگاه برسد در حالیکه فروش فورد ۳۸ درصد رشد کرده و به ۱.۰۱ میلیون خودرو می‌رسد.
 
94105
 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید