Performancing Metrics

بازگرداندن ۳ هزار فرد فاقد ویزا از مرز مهران | اتاق خبر
کد خبر: 380888
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 05:28
سه هزار نفر که تلاش داشتند بدون مدرک قانونی از مرز مهران خارج شوند، بازگردانده شدند.

اتاق خبر:سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا  در پایانه مرزی مهران اعلام کرد: این افراد بـا هماهنگی دستگاه قضا و امکاناتی که مسئولان استان ایلام  در اختیار ما قرار دادند به شهرهای عقبه بازگردانده شدند.

سردار فتحی زاده افزود: عده ای از افراد هم که دیشب با سوء استفاده از شلوغی جمعیت توانسته بودند از دروازه مرزی عبور کنند توسط مرزبانان عراقی بازداشت و با رایزنی و هماهنگی به داخل کشور بازگردانده شدند و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند .

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در ساعات اولیه بامداد امروز بخاطر تجمع عده ای از افراد قانون شکن مشکلاتی برای تردد زائران بوجود آمد و باعث توقف تردد زائران شد که با دخالت نیروهای مرزبانی ، این افراد کنار زده شدند و گیت ها برای ورود زائران باز شد.

سردا فتحی زاده  تاکید کرد به هیچ وجه امکان تردد بدون مدارک قانونی معتبر وجود ندارد و کسانیکه به مرزها مراجعه می کنند حتما گذرنامه و روادید در دست داشته باشند.

مقررات سختگیرانه کشور عراق و پیش بینی حبس های طولانی مدت برای کسانی که بدون گذرنامه و روادید اقدام به خروج از کشورکنند از جمله عواقبی است که ممکن است گریبانگیر افراد شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: هم اکنون تردد در مرز مهران جریان دارد اما ترافیک انسانی در پایانه مرزی سنگین است.

مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید