Performancing Metrics

چطور جرد لتو به اعماق شخصیت جوکر نفوذ کرد | اتاق خبر
کد خبر: 380972
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 16:22
بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم «مرثیه ای برای یک رویا» می گوید می دانست باید برای ایفای نقش جوکر به قسمتی از وجودش رجوع کند که پیش از آن این کار را نکرده بود.

به گزارش اتاق خبر، جرد لتو درباره تجربه بازیگری سبک متودی‌اش در ایفای نقش جوکر در فیلم گردهمایی آدم بدهای دی سی یعنی «جوخه خودکشی» صحبت کرده است.

این بازیگر که به خاطر عمق بازیگری اش معروف است، در یک ویدیوی پشت صحنه که در بلوری فیلم قرار دارد صحبت می‌کرد و درباره اشتیاقش در کشف سمتی دیگر از شخصیت حرف زد که کس دیگری آن را ندیده بود. او گفت: «این نقش همیشه به زیبایی تفسیر شده، اما بعد یک سمت و سوی دیگر هم دارد. دیگر چه چیزی می‌توان از او کشف کرد؟»

او در ادامه گفت: «این داستان یا این زندگی چه قسمت‌های دیگری دارد، چه کاری می توان کرد که قبلا انجام نشده است؟ آن بخش من که اکتشاف دوست دارد، ماجراجویی دوست دارد و می خواهد محدودیت ها را کنار بزند به سرعت به کار افتاد. می دانستم که باید خیلی عمیق وارد این شخصیت بشوم و جایی بروم که قبلا نرفته ام.»

از نقش آفرینی های به یادماندنی پیشین لتو می توان به فیلم های «مرثیه ای برای یک رویا» و «کلوب خریداران دالاس» اشاره کرد که او برای ایفای نقش در آن برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در سال ۲۰۱۴ شد.

پیش از این گزارش های بسیاری درباره بازیگری سبک متودی او در این نقش به گوش رسیده بود و گفته شده بود که او برای همبازی هایش موش زنده و خوک مرده فرستاده و از تمام آن ها خواسته بوده بین برداشت‌ها او را جرد صدا نکنند.

در کلیپ، دیوید آیر کارگردان می‌گوید: «در پروسه درک کردن جوکر و کمک کردن به جرد در خلق این شخصیت، به نحوی مجبور شدم با جرد خداحافظی کنم. قسمتی بود که او کاملا کنار رفت و به آرامی و با اطمینان جوکر جای او را گرفت.»

وقتی فیلم «جوخه خودکشی» اکران شد به شدت با نظرات منفی منتقدان برخورد کرد اما توانست عملکرد خوبی در باکس آفیس داشته باشد و تعداد زیادی از هواداران هم از آن استقبال کردند. البته خیلی‌ها از جمله خود لتو از حضور خیلی کوتاه جوکر در این فیلم راضی نبودند. البته تریلری از کات طولانی تر این فیلم منتشر شده که نشان می دهد در این کات جوکر در چند صحنه دیگر کنار هارلی کوین با بازی مارگو رابی حضور دارد. این کات از فیلم روز پنجم دسامبر در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

 

بانی فیلم  

نظرات
ADS
ADS
پربازدید