Performancing Metrics

20 هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم برای آبرسانی روستایی تخصیص یافت | اتاق خبر
کد خبر: 381024
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 20:16
وزیر نیرو با بیان اینکه در اعتبارات سال 92 هیچ ردیف مالی برای آبرسانی روستایی نداشتیم گفت: در مجموع 20 هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم برای آبرسانی روستایی تخصیص داده شده است.

اتاق خبر:حمید چیت چیان روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های آبرسانی روستایی سه استان کرمان، لرستان و یزد که از طریق ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری در قلعه گنج برگزار شد افزود: امروز با افتتاح این طرح ها 141 روستا در استان های کرمان، یزد و لرستان با جمعیت بالغ بر 60 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
وی بیان کرد: وزارت نیرو در مجموع آبرسانی در 924 مجتمع روستایی را در دستور کار دارد.
وزیر نیرو اظهار کرد: تا پایان سال 95 آبرسانی به 2 هزار روستا را به پایان می رسانیم و تا قبل از امروز یکهزار و 486 روستا از شبکه آب برخوردار شده اند که جمعیتی بالغ بر 780 هزار نفر را پوشش می دهد.
چیت چیان ادامه داد: امروز در مجموعه پیمانکاران آبفار، 18 هزار و 500 نفر مشغول به کار و یکهزار و 100 نفر در دفتر مهندسان مشاور و 610 نفر از عوامل نظارت در کارگاه مشغول نظارت بر کار هستند.
وی بیان کرد : در دولت تدبیر و امید بیش از 50 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش آبرسانی روستایی اشتغال ایجاد شده است.
آیین افتتاح طرح آبرسانی 141 روستا در ادامه سفر اسحاق جهانگیری به استان علاوه بر کرمان به صورت ویدئو کنفرانس در استان های لرستان و یزد برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهوری که دیروز (دوشنبه) از طریق فرودگاه سیرجان وارد استان کرمان شد، پس از افتتاح مجموعه ورزشی و کارخانه گندله سازی شماره 2 مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر با ظرفیت پنج میلیون تن در سیرجان راهی جنوب استان کرمان شد.
ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان دیشب با حضور معاون اول رئیس جمهوری در شهرستان جیرفت تشکیل جلسه داد.
جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) برای بررسی روند اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی وارد قلعه گنج (شهر نمونه اقتصاد مقاومتی) شد و از کارخانه آبمیوه، کارگاه قالی بافی، مجتمع پرورش بز شیری و اجرای طرح توان افزایی جوامع روستایی بازدید کرد.
فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه کهنوج و کارخانه تیتانوم در ادامه سفر 2 روزه معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان در شهرستان کهنوج به بهره برداری می رسد.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 430 کیلومتری جنوب کرمان است.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید