Performancing Metrics

همه‌ نگاه‌ها در جهان به لیونل مسی است | اتاق خبر
کد خبر: 381042
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 22:00
مهاجم آرژانتینی در موقعیت حساسی قرار گرفته است و مردم ارژانتین و هواداران بارسلونا منتظر درخشش او و تصمیم‌گیری‌هایش هستند.

لیونل مسی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، روزنامه اسپانیایی مارکا دوشنبه موضوعی را درباره لیونل مسی فاش کرد. این روزنامه نوشت مدافع آرژانتینی بارسلونا به خواسته باشگاه مبنی بر تمدید قراردادش در جولای ۲۰۱۶ پاسخ منفی داده است. مساله تمدید قرارداد با ستاره شماره ۱۰ موضوعی مهم برای بارسلونا است و این باشگاه قصد دارد در این زمینه مهاجم خود را راضی کند.

بارسلونا در سال جاری قراردادهای بازیکنانی همچون خاویر ماسکرانو، سرخیو بوسکتس و نیمار را تمدید کرد اما هنوز قراردادهای لویس سوارس، ایوان راکیتیچ، مارک آندره تراشگتن و سرخیو روبرتو را تمدید نکرده است. بدون شک مهم‌ترین آن‌ها مساله مسی است. بازیکن آرژانتینی ستاره تیمش محسوب می‌شود اما پس از پیشنهاد باشگاه تصمیم گرفت بعد از پایان قراردادش (ژوئن ۲۰۱۸) در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

باشگاه کاتالانی حتی قصد دارد ارزش قرارداد جدید او را افزایش دهد تا به نوعی بتواند مهاجم آرژانتینی را راضی نگه دارد. در هر صورت بارسا باید منتظر بماند تا مسی در این رابطه تصمیم‌گیری کند. مساله دادگاهی شدن او نیز در رابطه بر تصمیمش تاثیرگذار خواهد بود. مهاجم آرژانتینی در چند سال اخیر به علت فرار مالیاتی با مشکلات دادگاهی روبرو شد و در نهایت به ۲۱ ماه حبس محکوم شد و هر تصمیم اشتباهی ممکن است او را به زندان بفرستد.

از طرفی مسی به همراه تیم ملی کشورش بامداد چهارشنبه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف کلمبیا خواهد رفت. پس از شکست سنگین برابر برزیل در بامداد جمعه، اکنون شرایط برای آلبی سلسته سخته شده است. این تیم در جایگاه ششم جدول قرار دارد و اکنون بیرون از جام جهانی است. تنها تیم‌های اول تا چهارم به طور مستقیم صعود می‌کنند و تیم پنجم در مرحله پلی‌آف شانس صعود خواهد داشت.

هواداران آرژانتین با توجه به شرایط بد تیم ملی تنها امیدواری‌شان به درخشش مسی است. البته او نتوانست در برابر برزیل بدرخشد چون مسئولیت بازی سازی به عهده اش بود و نتوانست در موقعیت گل قرار بگیرد اما دیشب وضعیت بد ستاره آلبی سلسته همه را نگران کرد. مسی در جریان پرواز در هواپیما دچار مشکلاتی شد. مسی به علت تکان های هواپیما چند بار دچار حالت تهوع و پزشک تیم مجبور شد به وضعیت او رسیدگی کند. با این حال این اتفاق مشکلی برای حضور مسی در بازی فردا به وجود نخواهد آورد و همه منتظر دیدار فردا و مشخص شدن شدن وضعیت تیم ملی هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید