Performancing Metrics

سرمربی استقلال اهواز استعفا کرد | اتاق خبر
کد خبر: 381043
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 22:09
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز از سمت خود استعفا کرد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و سایپا کرج

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر میرزاییان اظهار کرد:‌ من امروز از سمت خود استعفا دادم و این موضوع را با مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم نیز در میان گذاشتم، البته آن‌ها موافقت نمی‌کردند ولی در ادامه استعفایم پذیرفته شد.

وی ادامه داد: ‌با این شرایط، سخت است که بمانم، چرا که در مدت زمانی که حضور داشتم متوجه شدم مشکلات همچنان پابرجا است. باید بگویم استقلال اهواز نیاز به چندین نفر دارد تا بتواند از شرایط فعلی خارج شود.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال اهواز عنوان کرد:‌ همان‌طور که قبلا هم گفتم اگر برای موفقیت یک تیم ۱۰ آیتم لازم باشد، استقلال اهواز تنها دو آیتم را دارد و هنوز مشکلاتی از جمله مالی، پابرجا است.

وی خاطرنشان‌کرد: نمی‌خواهم مردم با بازی‌های ضعیف تیم بیشتر از این اذیت شوند و به همین دلیل استعفا دادم تا شاید فرد دیگری بیاید و بتواند تیم را از شرایط فعلی خارج کند. این تیم هنوز با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

میرزاییان بیان کرد:‌ من و بازیکنانم قانع بودیم و حداقل‌ها را می‌خواستیم ولی حتی با حداقل‌ها نیز روبه‌رو نبودیم. به نظر من با توجه به این مشکلات، شرایط استقلال اهواز از بحران هم گذشته و فراتر از بحران رفته است.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌از تمام مردم مهمان‌نواز اهواز، مدیرعامل باشگاه، سرپرست تیم و برادران شفیع‌زاده که در این دو هفته به من کمک کردند، قدردانی می‌کنم. همچنین عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم با نتایجی که به دست می‌آوریم، باعث رضایت‌مندی آن‌ها شویم. امیدوارم شرایط استقلال اهواز با توکل بر خدا و همدلی که به وجود می‌آید، تغییر پیدا کند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت:‌ آبرو برای من نسبت به شرایط مالی در اولویت است و دوست دارم، آبرویم حفظ شود و با آبرو مربیگری کنم. به نظر من یک موقع‌هایی برای بودن باید رفت.

وی در پایان عنوان کرد: اکنون شرایط استقلال اهواز مانند حکایت یک ساختمان است که برق آن رفته است ولی بعد لوله‌کشی آن را عوض می‌کنند. همان‌طور که گفتم این تیم مشکلات بسیاری دارد، در حالی که آسیب‌شناسی هم صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید