Performancing Metrics

احتمال حضور اسطوره لیورپول در سلتیک | اتاق خبر
کد خبر: 381193
تاریخ انتشار: 27 آبان 1395 - 09:59
سرمربی سلتیک از احتمال حضور استیون جرارد در تیمش در ژانویه خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعد از قطعی شدن جدایی استیون جرارد  از باشگاه لس آنجلس گلکسی در آمریکا، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مقصد بعدی این بازیکن به گوش می‌رسد. بعد از آنکه باشگاه لیورپول از احتمال جذب این بازیکن خبر داد اکنون برندان راجرز، سرمربی سابق جرارد در لیورپول نیز خبر داد خیلی دوست دارد این بازیکن را به لیگ اسکاتلند ببرد.

راجرز در لیورپول با استیون جرارد کار کرد و در نهایت لیورپول در یکی از بهترین‌ فصل‌های خود در لیگ برتر عنوان نایب قهرمانی را در فصل 2014 – 2013 کسب کرد. آن‌ها تنها 2 امتیاز با منچسترسیتی در صدر جدول فاصله داشتند.

راجرز درباره حضور جرارد در این تیم گفت: هیچ وقت عادت ندارم درباره بازیکنی گمانه‌زنی کنم اما موضوع جرارد فرق می‌کند. او را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که حضورش برای تیم تا چه اندازه مهم و موثر است و روحیه بقیه بازیکنان را نیز بالا می‌برد. تنها چیزی که باید درباره جرارد بگویم این است که او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. تجربه کار با او در لیورپول را داشتم و باید تاکید کنم که یکی از بهترین بازیکنانی بوده که من مربی‌گری او را بر عهده داشتم. برای ما افتخار خواهد بود که جرارد را در تیم‌مان داشته باشیم اما این موضوع به سران باشگاه ارتباط دارد. خود جرارد نیز باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد در اینجا فعالیت کند یا خیر. استیون باید بنشیند و تصمیم بگیرد. دوست ندارم گمانه‌زنی کنم. اگر او را در تیمم داشته باشم خوشحال خواهم شد.

راجرز در پایان گفت: سلتیک باشگاه کوچکی نیست. خیلی از بازیکنان دوست دارند در سلتیک بازی کنند. این باشگاهی است که جرارد آن را ستایش کرده است و خیلی از بازیکنان قبلی که داشتم تمایل داشتند تا با ما همکاری کنند.

سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا همراه با منچسترسیتی، بارسلونا و مونشن‌گلادباخ قرار دارد و نتایج چندان خوبی کسب نکرده و بعید است بتواند از این گروه به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید