Performancing Metrics

رصد بازار در عرضه کالای قاچاق | اتاق خبر
کد خبر: 381243
تاریخ انتشار: 27 آبان 1395 - 19:56
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از رصد بازارهای استان در زمینه عرضه کالای قاچاق خبر داد و گفت:از ابتدای امسال سه هزار و ۲۰۰ بازدید در حوزه قاچاق کالا انجام شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، داوود شهرکی چهارشنبه شب در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری سه هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی در حوزه کالاهای قاچاق در استان انجام شده است، اظهار کرد: ۹۸ فقره پرونده به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان نیز طی این بازرسی‌ها تشکیل شده است.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۶۰۰ مورد گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، اصناف و نیروی انتظامی انجام شده است، افزود: در حال حاضر ۱۷۰ انبار در سطح استان وجود دارد که یک مورد قاچاق نیز در این انبارها شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج درصد قاچاق کالا در استان مربوط به عرضه کالاهای قاچاق است، تصریح کرد: عرضه کالاهای دخانی در سطح استان نیز حذف شده است.

غلامحسین مهری، رئیس اموال تملیکی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: دو انبار در استان مملو از کالاهای قاچاق است که عمده آن‌ها برنج است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۹۰۰ فقره پرونده قاچاق در استان تشکیل شده است، افزود: علی رغم ابلاغ آیین نامه اجرایی ۵۵ و ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از خرداد ماه اما راهکار علمی در این آیین نامه ارائه نشده است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید