Performancing Metrics

تکلیف نامشخص 15 فیلم اکران ‌نشده در 70 روز | اتاق خبر
کد خبر: 381430
تاریخ انتشار: 30 آبان 1395 - 14:43
تقریبا 70 روز تا برگزاری جشنواره فیلم فجر آن فاصله داریم، در این روزها معمولا تهیه کنندگان تلاش می کنند تا با هر تدبیری هست بالاخره فیلمشان رنگ پرده نقره ای را به خود ببیند که این آخرین فرصت است.

به گزارش اتاق خبر،اگر می خواهید بدانید در این دو ماه و نیم پیش رو چه فیلم هایی پشت خط اکران مانده اند و بزودی می توانید در سینما آن ها را تماشا کنید این گزارش را از دست ندهید.

6 سرگروه سینما قراردادهای خود را با 13 فیلم تا پیش از جشنواره فیلم فجر نهایی کرده اند و همچنین 2 فیلم هم در گروه آزاد اکران خواهد شد که در مجموع 15 فیلم در 70 روز آینده اکران خواهد شد.

هر سرگروه، سینماهای متعددی را زیر مجموعه خود دارد و فیلم هایش در سراسر تهران و همین طور شهرستان ها به نمایش در می آید.

پردیس سینمایی آزادی که متعلق به حوزه هنری است دو فیلم را برای اکران قرارداد بسته است: گیتا (مسعود مددی) / آشوب ( کاظم راست گفتار)

 

گیتا

گیتا ساخته مسعود مددی است که پس از یتیم خانه ایران اکران خواد شد، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «گیتا» مادر متین است و به او دلبستگی زیادی دارد. پس از حادثه ای که برای متین پیش می‌آید، گیتا تلاش می‌کند تا با این موضوع کنار بیاید، اما با گذر زمان متوجه واقعیت‌های جدیدی می‌شود...

بازیگران: مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، سارا بهرامی، نادر فلاح و یلدا قشقایی در این فیلم سینمایی به ایفای نفش پرداخته اند.

 

 

آشوب

آشوب، ساخته کاظم راست گفتار است که او را بیشتر یک کارگردان تلویزیونی می شناسیم البته فیلم «چک» آخرین ساخته او استقبال خوبی در سینماها به همراه داشت. داستان «آشوب» در دهه ۱۳۲۰ می گذرد و مضمون اصلی آن در رابطه با بحران هنرمندان در آن روزگار است. فیلم روایتگر داستان زندگی جوانی است که با نام مستعار آشوبٍ در کافه های لاله زار خوانندگی می کند. آشوبٍ های تاریخی و واقعی دهه ۱۳۲۰ باعث به وجود آمدن اتفاقاتی در زندگی آشوبٍ می شود.

بازیگران: فرهاد آئیش، کوروش تهامی، محمدرضا هدایتی، آتیلا پسیانی، یکتاناصر، امیرحسین صدیق و داریوش فرهنگ از جمله بازیگران این فیلم هستند.

سینما استقلال دیگر سرگروهی است که متولی آن باز هم حوزه هنری است، این سینما قرار است فیلم سلام بمبئی ( قربان محمدپور) را میزبانی کند.

 
سلام بمبئی

سلام بمبئی ساخته پرحاشیه و خبرساز قربان محمدپور و تولید مشترک سینمای ایران و هند است که حضور محمدرضا گلزار و یک ستاره بالیوودی و همچنین نقش آفرین بنیامین بهادری خواننده معروف پاپ حسابی این فیلم را در کانون توجه قرار داد و بسیاری منتظر تماشای آن هستند. این فیلم، ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.

بازیگران: محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، گلشن گروور، بهروز چاهل و شایلی محمودی

پردیس سینمایی کوروش را باید شلوغ ترین سالن این روزهای سینمای کشور دانست، این سینما هم تا قبل از جشنواره دو فیلم خیابان چهل و یکم (حمیدرضا قربانی) و هلن ( علی اکبر ثقفی) را اکران خواهد کرد.

 

خانه‌ای در خیابان چهل ویکم

این فیلم به کارگردانی حمیدرضا قربانی داستان اختلاف دو برادر را روایت می کند که بحرانی را در خانواده شان به وجود می آورد. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می کنند سعی می کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگیشان را به دوش کشند.

بازیگران: مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی و آرش مجیدی بازیگران این فیلم اجتماعی هستند.

 

هلن

علی اکبر ثقفی از کارگردانان اجتماعی و کهنه کار سینماست، او منتظر اکران هلن است، فیلمی که مشکلات یک دختر را روایت می کند که با خانواده اش دچار بحران و اختلاف شدید است.

بازیگران: پژمان بازغی، روشنک گرامی، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی، سارا کاشفی و رویا نونهالی

 

پردیس زندگی از سینماهای بخش خصوصی پایتخت اما با 3 فیلم سینمایی قرارداد بسته است، سه بیگانه ( مهدی مظلومی) ، ما گناهکاریم (حامد امرایی) و خوب بد جلف (پیمان قاسم خانی) قرار است در این پردیس و زیرمجموعه اش اکران شوند.

سه بیگانه:

این فیلم با مضمونی کمدی و پر بازیگر می تواند فروش خوبی در سینماهای کشور داشته باشد و از الان چشم امید سینماداران به گیشه آن است. این فیلم پیش از این سه بیگانه در سرزمینی ناشناخته نام داشت که عنوان آن کوتاه شده است.

بازیگران: امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب اهری و حمید لولایی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

 

ما گناهکاریم

این فیلم از پشت خط مانده های جشنواره دو سال پیش است که به کارگردانی حامد امرایی ساخته شد، فیلمی اجتماعی با رگه‌های دینی که زندگی خانواده‌ای را روایت می‌کند که در مقطعی دچار بحران می‌شود.

بازیگران: هنگامه قاضیانی، حمید فرخ‌نژاد، آزاده شمس و رضا توکلی بازیگران این فیلم هستند.

 

 

خوب، بد، جلف

همین که پیمان قاسم خانی کارگردان و نویسنده یک اثر باشد کافی است که بدانیم با فیلمی پرفروش و کمدی رو به رو هستیم، شاید این فیلم بتواند حتی رکورد فروشنده اصغر فرهادی را هم جا به جا کند.

در خلاصه داستان خوب، ‌بد، ‌جلف آمده است: یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

بازیگران: حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، رضا کریمی و امیرمهدی ژوله بازیگران طناز این فیلم هستند.

 

پردیس سینمایی ماندانا هم با 3 فیلم قرارداد اکران بسته است، 4 اصفهانی در بغداد ( محمدرضا ممتاز) / افسونگر ( حسین تبریزی) و تیک آف (احسان عبدی پور) فیلم های این سرگروه خواهند بود.

 

4 اصفهانی در بغداد

محمدرضا ممتاز کارگردان جوان و 32 ساله سراغ ژانر کمدی رفته و داستان فیلمش خانواده‌ای را روایت می‌کند که در سال 65 و دوران جنگ تحمیلی تصمیم دارند از کشور فرار کنند که اتفاقات بامزه ای برایشان رخ می دهد.

بازیگران: در این فیلم سینمایی اکبرعبدی، نسرین مقانلو، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع، محمودمقامی، پوراندخت مهیمن، جعفردهقان، فریده فوده، امیراحسان فدایی و کیمیا بابائیان ایفای نقش می کنند.

 

 

افسونگر

این فیلم ابتدا مدعی نام داشت و در ادامه با برخی ملاحظات به افسونگر تغییر نام داد، حسین تبریزی کارگردانی آن را بر عهده داشته است و سعی کرده فیلمی در ژانر اجتماعی ـ اخلاقی بسازد.

بازیگران: پژمان بازغی، لیلا اوتادی، نگارفروزنده، شقایق فراهانی، سیاوش طهمورث، سعید داخ و امیر نوری

 

سینما آفریقا هم دو فیلم را تا قبل از جشنواره اکران خواهد کرد، لاک قرمز (سید جمال سید حاتمی) و مالاریا (پرویز شهبازی) را در این سینما و زیرمجموعه هایش خواهید دید.

 

 

لاک قرمز

این فیلم به کارگردانی سید جمال سید حاتمی، داستانی اجتماعی درباره دختران نوجوان دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد.

بازیگران: پانته‌‌‌آپناهی ها، بهنام تشکر، پردیس احمدیه، مسعود کرامتی، رسول نقوی

 

مالاریا

این فیلم هم از پشت خط مانده های اکران است، فیلمی ساخته پرویز شهبازی که جوایز زیادی را در عرصه جشنواره های بین المللی از آن خود کرد، داستان فیلم درباره دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

بازیگران: ساعد سهیلی، آزاده نامداری، علی استادی و سیامک ادیب

 

گروه آزاد: اما دو فیلم هم قرار است در گروه آزاد به نمایش درآیند، «هفت ماهگی» ساخته هاتف علیمردانی با نقش آفرینی باران کوثری و حامد بهداد و «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی و بازی سحر دولتشاهی و علی مصفا دو فیلم گروه آزاد اکران تا پیش از نو شدن سال سینمایی و برگزاری جشنواره فیلم فجر خواهند بود.

جام جم

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید