Performancing Metrics

آشنایی با سوپراستارهایی که مشکلات روحی روانی دارند!+تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 381433
تاریخ انتشار: 30 آبان 1395 - 15:45
همه ما خوب می دانیم هنرپیشه های محبوبی که در فیلم های مختلف هنرنمایی آنها را می بینیم هرگز چیزی نیستند که در فیلم ها بازی می کنند.

به گزارش اتاق خبر، ممکن است یک هنرپیشه در فیلم یک شخصیت بی نهایت خبیث و بدذات باشد اما در دنیای واقعی به عنوان فردی فردی تحسین برانگیز و دوست داشتنی شناخته شود. برعکس هم وجود دارد، ممکن است هنرپیشه ای در یک فیلم یک ابر قهرمان واقعی باشد اما در زندگی واقعی یک فرد مستاصل و بیچاره به نظر می رسد.

به هر حال در دنیای پر زرق و برق هالیوود حاشیه های زیادی وجود دارد. از ازدوجشان گرفته تا نحوه زندگی کردن شان. آنها زیر فلش عکاسان پاپاراتزی زندگی می کنند. در این میان سایت "هالیوود ریپورتر" در گزارشی به هنرپیشه هایی پرداخته که با مشکلات روحی زندگی می کنند. عجیب اینکه در این فهرست بازیگرانی را می بینیم که اصلا فکرش را هم نمی کنیم!

بر اساس گزارش تفصیلی منتشر شده لئوناردو دی کاپریو که با فیلم تایتانیک به شهرت جاودانه رسید یکی از همین هنرپیشه هایی است که با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم می کند.

رابین ویلیامز که اکثر ما او را با فیلم جومانجی می شناسیم در سال 2014 دست به خودکشی زد و برای همیشه به زندگی خود پایان داد.

جاستین بیبر خواننده پرحاشیه و بی اخلاق کانادایی هم در فهرست هالیوودی های است که مشکلات روحی و روانی دارند.

یکی از افرادی که با دیدنش در این فهرست تعجب می کنیم آنجلینا جولی است، هنرپیشه سرشناسی که اخیرا از براد پیت جدا شده. او یک نوع ترس در وجود خود دارد که از بچگی با آن دست و نرم می کرده است.

جیم کری هنرپیشه سرشناس کمدی و فیلم ماسک هم در این دسته از هنرپیشه ها جای می گیرد.

کاترین زیتا جونز، بازیگر فیلم نقاب زورو هم در مقاطع مختلف زندگی اش مشکلات روحی روانی را تحمل کرده است.

کریستین بل، جسیکا آلبا، درو باریمور، ژانت جکسون و هالی بری دیگر افراد سرشناس حاضر در این فهرست هستند.

جام جم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید